Bon w Kasprowym

Zaraz po zniesieniu obostrzeń Polacy wyruszyli podziwiać rodzime destynacje. Czy wyniki obiektów noclegowych okazały się porównywalne do tych z ubiegłego roku, a wsparcie w postaci bonu było wystarczające?

wschod slonca zakopane, mgly, fot adam brzoza, giewont, lotnicze

Wielu z hotelarzy nie było pewnych, jak potoczą się dalsze losy obiektów i czy straty związane z kilkumiesięcznym postojem uda się nadrobić.  – Z całą pewnością pod wieloma względami obecne lato jest inne niż poprzednie. Bardzo długo nie otrzymywaliśmy informacji, z jakich atrakcji nasi goście będą mogli korzystać, co bardzo utrudniało naszą pracę oraz system rezerwacji. Sytuacja zmieniała się z każdym miesiącem, jednak finalnie nasi goście dopisali i licznie pojawili się na Podhalu – mówi Sebastian Nocuń, dyrektor Hotelu Mercure Kasprowy.

Za pomocą bonu zainteresowani mogą zapłacić za usługi hotelarskie, a także imprezy turystyczne w Polsce do końca marca 2021 roku.  – Bon Turystyczny niewątpliwie okazał się wsparciem dla części sektora hotelarskiego. Cieszy nas, że miał wpływ na rozwój turystyki rodzinnej i weekendowej. W Hotelu Mercure Kasprowy, którego głównym beneficjentem są właśnie rodziny z dziećmi, bardzo szybko zauważyliśmy wzmożony ruch– mówi Sebastian Nocuń.



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *