Chiny głównym rynkiem rozwoju sieci Starwood

Wcześniejsze plany otwarcia od 80 do 100 nowych hoteli w regionie Azji i Pacyfiku zostały skonkretyzowane. Simon Turner, prezes do spraw globalnego rozwoju marki Starwood powiedział, że Chiny odegrają kluczową rolę w rozwoju firmy w ciągu najbliższych kilku lat. Przewiduje się podwojenie liczby hoteli w Chinach do 2012 roku. "W ciągu zaledwie kilku lat, Chiny będą jednym z największych na świecie rynków turystyki wyjazdowej, generują ponad 100 milionów podróży zagranicznych rocznie" - powiedział Turner.

Źródło: własne

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *