Serwis nocowanie.pl uruchamił akcję „Nocowanie.pl wspiera turystykę krajową”, w trakcie której za symboliczną złotówkę będzie realizować kampanie reklamowe dla miast i regionów z Polski, tak by turyści mogli jeszcze bardziej zgłębić wiedzę o ciekawostkach turystycznych i atrakcjach wartych zobaczenia. A kiedy sytuacja związana z pandemią się unormuje, ruszyć do tych miejsc i zobaczyć je na żywo.
W ramach projektu portal
udostępnia powierzchnie warte łącznie 150 tys. zł, wspierając bezpośrednio
samorządy terytorialne oraz jednostki zajmujące się promocją turystyki
(na szczeblu centralnym, regionalnym i lokalnym) w tym Regionalne i Lokalne
Organizacje Turystycznych, Urzędy Wojewódzkie, powiaty oraz gminy. A pośrednio
przedsiębiorców działających w branży turystycznej na obszarze tych regionów i
miejscowości, takich jak restauracje, hotele czy inne obiekty noclegowe.
Każdy podmiot, który się zgłosi,
w ramach akcji może otrzymać kampanię reklamową na łamach portalu Nocowanie.pl
o wartości 1500 zł, za symboliczna złotówkę. „Wierzymy, że takie działania
pozytywnie wpłyną na polską turystykę, która została wyjątkowo dotknięta w
związku z pandemią. Wiele małych i lokalnych biznesów walczy obecnie o
przetrwanie. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji zyskają najbardziej właśnie
oni” – informuje nocowanie.pl
Zgłoszenia zbierane są do 29 listopada lub do wyczerpania puli pakietów
reklamowych. Liczba pakietów reklamowych jest ograniczona - otrzyma je 100
pierwszych zgłoszeń spełniających wymogi akcji. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Dodaj komentarz