Sieć Mariott planuje podwojenie ilości swoich hoteli w Europie.

W ramach globalnej reorganizacji mającej na celu przyspieszenie wzrostu gospodarczego na świecie, Marriott International planuje podwoić swoje portfolio w Europie do roku 2015. Obchodząca w tym roku 35-lecie istnienia na rynku sieć hotelarska planuje powiększyć swój portfel z aktualnych 40 do 80 tysięcy pokoi. Aktualnie w Europie obecnych jest siedem z piętnastu marek należących do sieci. Są to: Ritz-Carlton, Bvlgari, JW Marriott, Marriott Hotels & Resorts, Renaissance Hotele, Hotel Courtyard by Marriott i Marriott Executive Apartments. Pierwszy europejski Residence Inn otworzy się w Monachium w 2012 roku. Plany na najbliższe 30 nowych iwestycji to m.inn. Renaissance Moscow Center Hotel Monarch (2010), Courtyard by Marriott Budapest (2010) i JW Marriott Hotel Ankara (2010).

Źródło: własne

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *