Nagroda za Najwyższą Jakość Usług dla Holiday Inn Kraków City Center

InterContinental Hotels Group (IHG) nagrodził hotele oraz pracowników za ich wybitne osiągnięcia i wkład w działalność lokalną w corocznym konkursie Hotel Stars Awards. Spośród 686 hoteli IHG z całej Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) zostało wybranych 91 zwycięzców w 20 kategoriach, jako najbardziej efektywnych pracowników oraz hoteli roku 2009. Holiday Inn Kraków City Center jest jednym z 39 hoteli, któremu przyznano w 2009 Quality Excellence Awards (Nagroda za Najwyższą Jakość Usług). Nagrodę w imieniu pracowników hotelu przyjął Yossi Wircer, Dyrektor Generalny. Quality Excellence Award, nagradza te hotele, które wyróżniają się w dostarczaniu gościom satysfakcji i pozytywnych doświadczeń. Yossi Wircer, dyrektor generalny hotelu powiedział: „To dla nas wielki zaszczyt otrzymać tak prestiżową nagrodę za najwyższą jakość, to wynik nieustającego zaangażowania i ciężkiej pracy całego zespołu. Jestem przekonany, że przyznana nagroda zainspiruje każdego z nas, aby dążyć do osiągnięcia jeszcze lepszych rezultatów w bieżącym roku” Kirk Kinsell, prezes InterContinental Hotels Group na EMEA powiedział: "IHG angażuje się we wspieranie i rozwój swoich pracowników, ponieważ nasze hotele są tak dobre, jak ludzie którzy w nich pracują. Dążymy do stworzenia im właściwego środowiska pracy i staramy się dać im wsparcie i inspirację niezbędnej do rozwijania ich zdolności, a te nagrody są odzwierciedleniem fantastycznych talentów ludzi, którzy pracują w naszych hotelach w całej Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.”

Źródło: Holiday Inn Kraków City Center

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *