Kampania Podkarpacia. W trendzie turystyki wrażeń

Województwo podkarpackie rozpoczęło ogólnopolską kampanię promującą turystyczne i gospodarcze walory regionu wśród polskich turystów i potencjalnych inwestorów. W swojej formie kampania nawiązuje do coraz bardziej popularnego trendu turystyki wrażeń.

Jednym z celów kampanii jest dotarcie z informacją o atrakcyjności turystycznej regionu do szerszego grona odbiorców. Kampania ma pokazać region, który stawiając na czyste, ekologiczne i innowacyjne technologie, staje się najlepszym miejscem do życia, pracy i odpoczynku. Ważnym aspektem jest również zachęcenie grupy docelowej do skorzystania z oferty Podkarpacia - z uwzględnieniem oferty turystycznej, inwestycyjnej, gospodarczej, edukacyjnej i kulturalnej.

Esencjątrendu turystyki wrażeń są komunikaty przefiltrowane przez ludzkie emocje i indywidualny odbiór danego miejsca, tworzące serie unikatowych doświadczeń. Nawiązuje do niej hasło kampanii, czyli bazująca na nazwie województwa obietnica „Będziesz pod wrażeniem”. Przekaz spotów ukazuje indywidualny odbiór atrakcji Podkarpacia, przefiltrowany przez emocje i wspomnienia występujących w nich bohaterów.

Kampania jest prowadzona w mediach ogólnopolskich (TV i radio) oraz w internecie (reklamy display, YouTube, artykuły natywne). Komunikaty promujące kampanię pojawią się również na nośnikach outdoorowych oraz w formie artykułów w prasie o tematyce turystycznej, biznesowej oraz lifestyle’owej.

Działania w ramach kampanii mają wpłynąć na wzrost pozytywnej świadomości dotyczących turystycznych i gospodarczych atrakcji regionu, a także zwiększenie ruchu turystycznego i wizyt na dedykowanej stronie www.podkarpackie.eu. Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa MDI Group z Krakowa.

Narzędzia zastosowane w kampanii społecznej i edukacyjnej „Podkarpackie. Będziesz pod wrażeniem to trzy telewizyjne spoty długości 30 s., trzy spoty radiowe długości 15 s., 14 artykułów w prasie o tematyce biznesowej, turystycznej i lifestyle’owej, reklama na autobusach w wybranych miastach w Polsce, sześć spotów internetowych o długości 15 s., 30 s., 60 s. na kanale YouTube, cztery artykuły natywne na portalach branżowych o tematyce biznesowej i turystycznej, cztery kampanie typu Display.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *