Grupa InterContinental Hotels w wydanym dziś oświadczeniu informuje o gwałtownym wzroście przychodów.

Największa na świecie sieć hotelarska, która zarządza markami takimi jak InterContinental, Crowne Plaza i Holiday Inn odnotowała 15-procentowy wzrost przychodów w pierwszym kwartale 2010 roku. Zyski operacyjne na poziomie 83 mln dolarów przerosły oczekiwania analityków rynku, którzy oszacowali je na 79 mln 200 tysięcy dolarów. Po raz pierwszy od 18 miesięcy sieć InterContinental odnotowała globalny wzrost współczynnika RevPAR aż o 0,2 procent, ze szczytowym wzrostem przychodu za dostępny pokój wynoszącym 4,1 procent w marcu tego roku. Poprawie tej najbardziej przysłużył się najbardziej dochodowy region Azji i Pacyfiku, gdzie współczynnik RevPAR wzrósł o dziesięć procent (w tym aż o 22% w Chinach). "Jesteśmy zadowoleni z powrotu na ścieżkę wzrostu, jednak ceny nadal pozostają pod presją rynku, rezerwacje są krótkie a perspektywy niezbyt przejrzyste" - powiedział Andrew Cosslett, prezes InterContinental Hotels Group.

Źródło: Hotelarz

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *