Hotel nagrodzi za pochlebną opinię w Internecie

Coraz więcej hoteli dbających o swój wizerunek zaczyna dostrzegać wagę portali takich jak: TripAdvisor czy Yelp, na których można wyrazić opinię oraz ocenić swój pobyt w hotelu. Użytkownik Internetu po napisaniu pochlebnej opinii może spodziewać się prezentu w postaci kosza smakołyków bądź też zniżki na następny pobyt. Natomiast krytyka może zaowocować mailem od dyrektora generalnego z prośbą o ponowne rozpatrzenie swojej opinii lub nawet wpisaniem do bazy gości, którzy nie są mile widziani w hotelu. John Baird,konsultant hotelowy z Jacksonville na Florydzie mówi, że możliwe jest ustalenie tożsamości klienta na podstawie śladów, jakie zostawia w sieci. Jeśli uda się dokonać trafnej identyfikacji opinia klienta trafia do bazy wiedzy na jego temat obok informacji takich jak: częstotliwość pobytów, rodzaj wybieranego pokoju, czy preferowane gazety. "Jeśli stanowisko klienta jest pozytywne, z chęcią odwdzięczę się upominkiem, natomiast gdy jest negatywne zaproponuję zadośćuczynienie w postaci kolejnego darmowego pobytu bądź też wystosuję odpowiednie przeprosiny" - dodaje Baird.

Źródło: Hotelarz

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *