Marriott planuje podwojenie swojej obecności w Europie.

W ramach globalnej reorganizacji mającej na celu przyspieszenie wzrostu gospodarczego na całym świecie sieć Marriott zamierza podwoić swoje portfolio w Europie do 2015 roku. Amy McPherson, prezes i dyrektor zarządzająca Marriott International Europe w wydanym w poniedziałek oświadczeniu przedstawiła plany rozwoju na najbliższe lata. Obchodząca 35 lecie swojego istnienia na europejskim rynku sieć Marriott zakłada powiększenie portfela od 40.000 do 80.000 pokoi do 2015 roku. Siedem spośród 18 marek należących do spółki, które obecnie reprezentują ją na starym kontynencie to: Ritz-Carlton, Bvlgari, JW Marriott, Marriott Hotels & Resorts, Renaissance Hotele, Hotel Courtyard by Marriott i Marriott Executive Apartments. Dodatkowo w 2012 roku w Monachium zostanie otwarty pierwszy obiekt marki Residence Inn. "Widzimy w Europie dużą szansę na rozwój" - powiedział Arne Sorenson,prezes i dyrektor ds. operacyjnych w Marriott International.

Źródło: Hotelarz


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *