Edition powiększa wachlarz marek sieci Marriott

Marriott International uruchomiła długo oczekiwaną, butikową markę Edition i do końca roku otworzy dwie nieruchomości o tej nazwie. Pierwsza znajdzie się w Waikiki Beach na Hawajach i zostanie otwarta w październiku, kolejna powstanie w Stambule i pierwszych gości przywita w grudniu. Koncepcja nowej, butikowej marki sieci Marriott to stworzenie indywidualnej i niepowtarzalnej przestrzeni, przy czym wszystkie hotele z kolekcji będą całkowicie różne od siebie. Sieć Marriott będzie operatorem butikowych obiektów, przynależeć będą one natomiast do konsorcjum inwestorów nieruchomości.

Źródło: Hotelarz

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *