Campanile Kraków świętuje dwudzieste urodziny

W lipcu Campanile Kraków obchodził jubileusz dwudziestolecia. Z tej okazji załoga hotelowa wyruszyła w miasto, by podzielić się z mieszkańcami i turystami smakiem wyjątkowych chwil.

Marka Campanile pojawiła się w Polsce w 1999 r. otwierając hotel Katowicach. Dwa lata później gości powitał Campanile Kraków. 3-gwiazdkowy hotel zlokalizowany na Starym Mieście przy Plantach dysponuje 106 pokojami, restauracją i lobby barem. Z okazji jubileuszu załoga hotelowa przygotowała atrakcje dla mieszkańców miasta oraz turystów. Spacerujący po Plantach i ulicą św. Tomasza przechodnie z daleka mogli zobaczyć przystrojone firmowymi balonami urodzinowe stoisko Campanile, w którym czekała na nich darmowa lemoniada ze świeżych owoców (nie do przecenienia w upały), a także kawa i słodkości w atrakcyjnych cenach oraz vouchery z 15 proc. zniżką do wykorzystania w hotelowej restauracji. Gości meldujących się w hotelu załoga częstowała soczystymi zielonymi jabłkami.

– Dwudzieste urodziny naszego hotelu stały się dla nas kolejną okazją, by wyjść na spotkanie miastu i zaakcentować, że Campanile Kraków niezmiennie pozostaje częścią lokalnej społeczności, która buduje przyjazny klimat turystycznej części Krakowa. Cieszymy się, że nasze małe święto spotkało się z tak ciepłym przyjęciem mieszkańców i turystów – mówi Tomasz Krekora, dyrektor generalny hotelu Campanile Kraków. J

Jubileusz Campanile Kraków to nie ostatnia w tym roku okazja do świętowania dla polskiej części rodziny Campanile. Na jesień obchody dwudziestych urodzin zapowiedział hotel Campanile Szczecin.

Marka Campanile narodziła się we Francji w 1976 roku. Na początku był to biznes rodzinny – koncept podmiejskich hoteli-restauracji, w których podróżni mogli cieszyć się prawdziwie domową atmosferą. Dziś marka obecna jest w 13 krajach i znajduje się w przededniu globalnej ekspansji, której celem jest wzmocnienie obecności w Europie i Chinach oraz wejście na rynki Afryki, Bliskiego Wschodu, Indii, Azji Południowo-Wschodniej i Australii.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *