Nowy dyrektor generalny hotelu Bristol, a Luxury Collection Warsaw   PERSONALIA

Nowym dyrektorem generalnym hotelu Bristol, a Luxury Collection, Warsaw został Aidan Dempsey, który ostatnie sześć lat spędził w Dubaju, ostatnio jako dyrektor kompleksu Courtyard by Marriott & Marriott Executive Apartments, a wcześniej w Ritz-Carlton.

Z branżą hotelarską związany jest od ponad 20 lat. Pochodzi z Wicklow w Irlandii. Po ukończeniu Shannon College of Hotel Management, pracował hotelu Marriott w tym mieście. Od 2005 r. związany był z marką Four Seasons, najpierw jako guest services assistant manager w Jackson Hole w USA, potem na różnych stanowiskach operacyjnych w hotelu w Dublinie, a w 2011 r. objął stanowisko guest services managera Four Seasons London Canary Wharf. Następnie pracował w sieci hoteli luksusowych i miejskich Doyle Collection dochodząc do stanowiska zastępcy dyrektora generalnego The Westbury Dublin. W 2015 r. został hotel managerem The Shelbourne Autograph Collection w Dublinie, a w 2017 r. trafił do Dubaju na takie samo stanowisko tyle że w Ritz-Carlton. Po dwóch latach został dyrektorem generalnym kompleksu Marriotta.

– Związanie się z branżą hotelarską i turystyczną, a także praca z wieloma międzynarodowymi markami dały mi możliwość podróżowania po świecie i zdobycia ogromnej wiedzy w zakresie zrozumienia różnic kulturowych i podejścia do biznesu” – mówi AidanDempsey. – W każdym nowym miejscu koncentruję się na rozwoju swojego zespołu, dlatego uwielbiam pracować z ludźmi, którzy dążą do perfekcji w wymagającym środowisku. Ostatnie lata były okresem wielkich zmian w branży turystycznej, stawiającym przed nami ogromne wyzwania. Głęboko wierzę jednak, że akceptacja zmian generuje ducha przedsiębiorczości w zespole, co z kolei prowadzi do satysfakcjonujących wyników dla firmy, właścicieli i społeczności.

Warszawski Bristol w tym roku obchodził będzie swoje 120-lecie. – Patrząc z nadzieją w przyszłość, ogromnie cieszę się, że dołączam do zespołu Hotelu Bristol w tak ekscytującym czasie. Przed nami obchody 120.lecia hotelu, remont naszego wspaniałego lobby i wyczekiwane otwarcie nowego gin baru. Stoimy na straży tego imponującego dziedzictwa hotelowego i naszym obowiązkiem jest dbanie o tradycję, jednocześnie oferując naszym gościom niepowtarzalne, osobiste doświadczenie historii i luksusu.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *