Rynek inwestycji condo w górach i nad morzem rozkwita   INWESTYCJE

Polacy coraz chętniej inwestują w położone w kurortach apartamenty i condohotele. Mimo rosnących cen apartamenty wakacyjne cieszą się dużym zainteresowaniem. W pierwszym półroczu firma Condo.pl sprzedała 569 apartamentów za łączną sumę 364,3 mln zł, podczas gdy w całym ub.r. zrealizowano 368 transakcji o łącznej wartości 221 mln, a i tak był to wzrost sprzedaży o ponad 35 proc. w porównaniu do roku 2019. Średnia wartość transakcji wynosiła w tym roku 611 tys. zł. Obecnie oferuje ona 24 projekty, w tym siedem wprowadzonych do sprzedaży tylko w tym roku.

Condo.pl to spółka prowadząca biura sprzedaży nieruchomości wakacyjnych o wysokim standardzie. – Z końcem 2020 roku prognozowaliśmy sprzedaż na poziomie 500 rocznie. Po pierwszym kwartale 2021 celowaliśmy już w wynik na koniec roku rzędu 1000 jednostek, o wartości ponad 650 mln zł. Jeśli obecne trendy się utrzymają, plany zrealizujemy z nawiązką – mówi Artur Wach, współzałożyciel Condo.pl.

Osiągnięty wynik jest efektem wzrostu zainteresowania nieruchomościami inwestycyjnymi oraz rozbudowywania portfolio przez spółkę. – W pierwszej połowie roku wprowadziliśmy do sprzedaży Hotels & Preference w Szklarskiej Porębie, Karkonosze Springs, Piemonte Hotel & Resort w Karpaczu. Obecnie najlepiej sprzedaje się Mercure Hotel Szczyrk. Z 453 lokali jedna piąta znalazła już nabywców po zaledwie trzech miesiącach sprzedaży – opowiada Artur Wach. – Wychodząc naprzeciwko oczekiwaniom naszych klientów, poszerzyliśmy również ofertę o apartamenty w Międzyzdrojach i w pobliżu Pobierowa, czyli Forest oraz Sea Shell w Łukęcinie.

Sea Shell Apartmets Łukęcin

Nowością na platformie Condo.pl jest pierwszy projekt spółki położony na terenie Mazur w Ostródzie. – Mazury Resort będzie pięciogwiazdkową inwestycją z aquaparkiem, SPA i centrum konferencyjnym. Świetna lokalizacja biznesowa. Jednocześnie piękne jeziora i lasy zapewnią jej duży walor wakacyjny. Mazury Resort Ostróda to pierwszy w Polsce condohotel, który nie tylko będzie w międzynarodowej sieci franczyzy, ale będzie również przez nią bezpośrednio zarządzany. – mówi współzałożyciel Condo.pl. Hotel działał będzie pod marką Radisson Blu i zarządzany będzie przez sieć Radisson Hotels Group.–

Budowany w Ostródzie resort to kolejny condohotel w portfelu spółki, który będzie działał  w globalnej sieci hotelowej. W Szklarskiej Porębie i Szczyrku realizowane są hotele pod marką Mercure należącą do sieci Accor, a ostatnio umowę na wprowadzenie marki Holiday Inn do innej inwestycji powstającej w Szklarskiej Porębie podpisała sieć IHG Hotels & Resorts. – Zależy nam na współpracy z graczami tej klasy. Ich obecność w naszych inwestycjach oznacza, że spełniamy wyśrubowane standardy i procedury, do których przyzwyczajeni są klienci. Wchodząc we franczyzę z globalnymi sieciami, zyskaliśmy zdecydowaną przewagę nad konkurencją: korzystamy z programów rozwojowych danej marki, mamy możliwość dotarcia do dużo szerszego spektrum klientów, co przekłada się na stałe, równomierne obłożenie obiektów – podkreśla współzałożyciel Condo.pl.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *