Najnowszy numer „Hotelarza”, a w nim…   "HOTELARZ"

W grudniowym wydaniu "Hotelarza" już po raz 13 w ramach podsumowań roku przyznajemy tytuły 7 NAJ (bo w siedmiu kategoriach), którymi wyróżniamy ludzi, hotele, marki i sieci za ich NAJwiększy wpływ na polski rynek hotelarski w mijającym roku.

To był kolejny trudny rok ze względu na pandemię i jej wpływ na hotelarstwo. Ale wbrew pozorom było z kogo i z czego wybierać, a w poszczególnych kategoriach mieliśmy czasami bardziej problem z nadmiarem dobrych kandydatur niż z ich niedoborem. Co świadczy o tym, że polskie hotelarstwo mimo najcięższego okresu w całej swojej historii, wciąż się rozwija i nic nie jest mu straszne.

W numerze także m.in. wywiady z Patrickiem Fitzgibbonem, starszym wiceprezesem ds. rozwoju na region EMEA sieci Hilton o planach dotyczących otwarcia kolejnych hoteli Hampton by Hilton w Polsce oraz z Władysławem Grochowskim, prezesem Grupy Arche o 19 kolejnych inwestycjach hotelowych planowanych przez tę sieć.

Dostawcy produktów i usług dla hotelarstwa opowiadają, jak wyglądała ta branża z perspektywy ich współpracy z hotelami w drugim roku pandemii. Maciej Kopeć pisze o tym, jak wyjść z kwadratury koła zafundowanej hotelarzom przez rząd - zaostrzenia limitów dotyczących obłożenia, do których nie wliczają się zaszczepieni, ale bez możliwości sprawdzenia faktu zaszczepienia. Rozpoczynamy też nowy cykl #Projekt Hotel, w którym Rafał Abramczyk z firmy doradczej hotel AG opisuje na początek, jak rozpocząć inwestycję hotelową. W sekcji Hotel z Pomysłem prezentujemy NYX Hotel w Warszawie i Tremonti Ski & Bike Resort w Karpaczu.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *