HOLIDAY INN …w Józefowie zmienia markę na Holiday Inn Resort

Holiday Inn Warszawa Józefów, którego operatorem jest spółka Aquila Hotele, rozpoczął proces rebrandingu hotelu pod markę Holiday Inn Resort. Otwarty w 2007 r. i otoczony z trzech stron lasem hotel dysponuje 148 pokojami oraz rozbudowaną ofertą rekreacyjną.



Obecnie pod marką Holiday Inn Resort działa ok. 50 hoteli, w tym jeden – oprócz Józefowa – w Europie, we francuskim Le Touquet nad kanałem La Manche. Podpisano też umowę na otwarcie hotelu w Szklarskiej Porębie. W związku z wejściem pod nową markę zostanie całkowite odświeżona część hotelowa, podniesiony standard pokoi, m.in. poprzez zmieniony wystrój, wykładzinę i materace, w każdym pokoju znajdzie się 55-calowy telewizor smart 4K z możliwością streamingu Netflixa, Video Prime czy HBO GO, łazienki zyskają nowe wyposażenie, a na każdym balkonie pojawią się meble wypoczynkowe. Zostanie też zwiększona liczba pokoi z łóżkami rodzinnymi. – Rebranding jest odpowiedzią na rosnące potrzeby gości.

Trudny okres pandemiczny jedynie utwierdził nas w przekonaniu, że na te oczekiwania jesteśmy gotowi odpowiedzieć dopasowaną ofertą pod nowym szyldem Holiday Inn Resort Warszawa Józefów – mówi Marcin Górzyński, prezes Grupy Aquila. – W wielu aspektach od dawna spełniamy warunki właściwe dla marki Holiday Inn Resort, chociażby przez unikatową ofertę rekreacyjną, wyjątkową lokalizację oraz stale rosnący standard świadczonych usług, spójnych z misją i wizją firmy. Jak tłumaczy, na podjęcie decyzji o zmianie marki wpłynęło wiele czynników. Jednym z nich jest lokalizacja w otulinie Mazowieckiego Parku Krajobrazowego z jego unikatowym mikroklimatem. – Znaczącym argumentem za wdrożeniem rebrandingu była też stale poszerzana oferta rekreacyjna: kreatywne animacje dla dzieci, zespół basenowo- -saunowy, największy w centralnej Polsce park linowy ze 100 atrakcjami, ekskluzywne SPA, treningowe pole golfowe z driving range i putting green, kryte korty tenisowe, profesjonalne pole do minigolfa, kino familijne, koncerty, kabarety, muzyka na żywo, niedzielne brunche oraz wiele innych atrakcji. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *