Ostatnia okazja na zakup domeny turystycznej

Przygotowując się do wprowadzenia do firmy inwestora z Wielkiej Brytanii, Grupa TravelOne.pl postanowiła wypuścić na rynek część domen turystycznych, których jest właścicielem. "Posiadamy w tej chwili kilkaset domen turystycznych, używamy jednak tylko części z nich. Ze względu na to, że do wielu domen nie mamy żadnych planów, postanowiliśmy je sprzedać, a uzyskane fundusze przeznaczyć na inwestycje w 51 nowych portali" - mówi Łukasz Mrzygłód z TravelOne.pl.

 

Na rynku domen pojawiło się więc ponad 100 atrakcyjnych nazw, zarówno dotyczących państw i regionów (Francja.com.pl, Kreta.com.pl), jak i produktów turystycznych (bonyturystyczne.pl, hotele-polska.pl). Jest to prawdopodobnie ostatnia okazja na nabycie tak atrakcyjnych domen dla osób chcących zaistnieć lub wzmocnić swoją pozycję w Internecie. Lista domen do sprzedaży znajduje się na stronie www.citybreaks.pl.

 

Grupa TravelOne.pl w pierwszym półroczu br. odnotowała wzrost sprzedaży rzędu 150 %. "Aby móc podtrzymać taką dynamikę wzrostu i rozszerzyć ofertę o kolejne państwa, postanowiliśmy sprzedać niepotrzebne domeny oraz wprowadzić do firmy zagranicznego inwestora" - mówi Łukasz Mrzygłód z TravelOne.pl.

 

Wejście inwestora ma pomóc firmie rozwinąć aktualną ofertę na 37 portalach destynacyjnych oraz umożliwić uruchomienie do końca roku 51 kolejnych serwisów dotyczących m.in. takich państw jak Rosja.pl, Niemcy.com.pl, Kanada.pl czy NowaZelandia.com.pl.

 

 

Dodatkowe informacje: Łukasz Mrzygłód, tel. 510 133 998


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *