Bookassist zwycięża w @HotelTechAwards

Bookassist ponownie zwyciężył w @HotelTechAwards dzięki głosom hotelarzy z 15 krajów. W tegorocznym konkursie @HotelTechAwards 2022 głosowało ponad 11 tys. hotelarzy. Nagrody HotelTechAwards, określane jako "Grammy technologii hotelowych", są wyróżnieniem dla firm, które wygrały w oczach najważniejszych jurorów - hoteli.

Wszystkie największe marki hotelowe i tysiące niezależnych hoteli z całego świata wzięły udział w konkursie, który w tym roku wygenerował 11 622 nowych, zweryfikowanych recenzji, co czyni go najbardziej ekspansywnym i najbardziej konkurencyjnym rokiem w historii HotelTechAwards.

Bookassist otrzymał następujące nagrody:

1) Najlepsze strony internetowe oraz CMS (1 miejsce)
2) Najlepsza agencja Digital Marketingu (1 miejsce)
3) Najlepsza usługa Metasearch (1 miejsce)
4) Najlepszy system rezerwacyjny (2 miejsce)
5) Bookassist zdobył również nagrodę People's Choice za wyjątkowe zorientowanie na klienta 

6) został także uznany za jedno z 10 najlepszych miejsc do pracy w branży technologii hotelowej.


–  To już trzeci rok z rzędu, kiedy Bookassist zdobywa cztery główne nagrody w konkursie HotelTechAwards. Usługi marketingu dla hoteli to trudny i złożony zakres działań. Bookassist wykazało się niezwykłym zaangażowaniem w pomoc hotelom w osiągnięciu pełnego potencjału rezerwacji bezpośrednich –  stwierdził dyrektor generalny Hotel Tech Report, Jordan Hollander.

Bookassist pomaga hotelom w poprawianiu rentowności i budowaniu skutecznych strategii pozyskiwania rezerwacji bezpośrednich. Wspiera hotele technologią i usługami, doradztwem i wsparciem oraz dostarcza analizy i dane, które pomagają w opracowywaniu strategii i osiąganiu celu sprzedażowego online.

–   Nasi klienci, nasi partnerzy i nasi pracownicy - wszyscy razem sprawili, że Bookassist stało się firmą, którą jest dzisiaj, a fakt, że w tym roku ponownie zdobyliśmy tak wiele głównych nagród, jest wspólnym zwycięstwem nas wszystkich. Jesteśmy szczególnie wdzięczni za wysokie oceny jakie otrzymaliśmy od naszych klientów –  powiedział Des O'Mahony, CEO & Co-Founder Bookassist. –Bookassist wyprzedził wszystkich konkurentów pod względem jakości obsługi klienta, uzyskując ocenę 4,9/5 we wszystkich kategoriach produktów. Zdobycie nagrody People's Choice Award za wyjątkową koncentrację na kliencie jest wyrazem uznania dla pracowników, którzy z ogromnym zaangażowaniem skupiają się na bezpośredniej pracy z hotelami"  


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *