Był Legend w Krakowie, jest Leonardo Boutique   TRANSAKCJE

Hotel Legend ze 100 pokojami w zabytkowej kamienicy w pobliżu Wawelu, działał będzie pod marką   Leonardo Boutique Krakow Old Town sieci Leonardo Hotels. To trzeci hotel tej sieci w Polsce, po Leonardo Royal i NYX Hotel w Warszawie. Do końca roku operatorem hotelu był Jordan Group Jacka Legendziewicza.

W grudniu na stronie hotelu pojawiła się informacja: „Hotel Legend w dotychczasowej postaci kończy działalność  z dniem 29 grudnia 2021. Obiekt będzie nadal funkcjonował jako hotel, lecz pod innym szyldem. Wszystkie obecne i przyszłe rezerwacje będą zrealizowane w innych hotelach w Krakowie o tym samym lub wyższym standardzie”.

Legend otwarty został w 2016 r. u zbiegu ul. Świętej Gertrudy i Sarego. Inwestorem była spółka Legend Sarego, a operatorem Jordan Group – największa firma turystyczna w Małopolsce, dysponująca też własnym hotelem Galaxy (a ostatnio otwarty został King Salomon na Kazimierzu). W hotelu znajdują się restauracja, fitness room oraz dwie sale szkoleniowe o powierzchni 32 i 25 mkw., a także przeszklone patio.

Ostatnio ogłoszono, że berlińska centrala Leonardo Hotels Central Europe nabyła Legend Hotel. Hotel ma przejść niewielki remont i rozpocząć działalność jako Leonardo Boutique. To jedna z kilku marek sieci obok m.in. Leonardo Hotels, Leonardo Royal, NYX Hotels czy kupionej Jurys Inn. W Polsce sieć zadebiutowała w 2017 r. wydzierżawiając JM Hotel przy ul. Grzybowskiej pod Leonardo Royal, a w marcu ub.r. otworzyła NYX Hotel w kompleksie Varso Tower obok Dworca Centralnego.

– Po raz pierwszy rozpoczynamy działalność w Krakowie i jesteśmy bardzo podekscytowani tą ekspansją – powiedział Yoram Biton, dyrektor zarządzający Leonardo Hotels Central Europe. –Kraków znany jest również jako Florencja Północy i stanowi ważne uzupełnienie Warszawy w naszym portfolio. Polska gospodarka okazała się odporna na kryzys i oczekuje się, że w 2022 r. będzie rosła szybciej niż średnia UE. To właśnie tutaj chcielibyśmy wnieść swój wkład w postaci naszego doświadczenia i jesteśmy również otwarci na ekspansję i rozszerzenie marki w innych kluczowych miastach Polski.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *