„EXPO XXI nie organizuje własnych targów, ale
jako gestor nowoczesnej bazy wystawienniczej w stolicy jest miejscem, w którym
odbywają się liczne targi i wystawy” – czytamy w raporcie, którego twórcy
docenili rolę warszawskiego obiektu w przyciąganiu do stolicy Polski wystawców
z kraju i zagranicy. Warszawskiego Centrum EXPO XXI nie ujęto w oficjalnych
statystykach raportu, ponieważ PIPT umieszcza dane tylko
o organizatorach targów. Unikalny model biznesowy EXPO XXI zakłada, że klienci
wynajmują powierzchnię i samodzielnie
organizują targi.
W tym roku w EXPO XXI powinna pojawić się
jeszcze większa liczba wystawców.
„Od stycznia do czerwca gościliśmy ponad 3900 wystawców, a 23 imprezy targowe
odwiedziło ponad 200 tys. zwiedzających. To więcej niż w pierwszym półroczu
2007 r. Oznacza to, że wbrew opiniom o końcu biznesu targowego, w tej branży
jest świetna koniunktura i targi ciągle zyskują na popularności” – mówi Żaneta Berus, dyrektor zarządzający
Warszawskiego Centrum EXPO XXI, w którym w 2007 r. zorganizowano 37 imprez targowych z udziałem 5536 wystawców i 250
tys. zwiedzających.
EXPO XXI to nie tylko obiekt targowy, ale
również doskonałe miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju imprez. To właśnie
tu zorganizowano imprezę Lexus Fashion Night,
w której uczestniczyła hollywoodzka gwiazda Sharon Stone.
Dodaj komentarz