Amadeus przygotowuje Real Hotel Company na Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012

Sieć hoteli Real Hotel Company wybrała system zarządzania hotelami Amadeus Property Management System (PMS), który będzie używany w ramach nowej marki  purplehotels

 

Madryt, Hiszpania, 12 sierpnia 2008 r.: Amadeus, dostawca technologii i rozwiązań dystrybucyjnych dla branży turystycznej, poinformował, że sieć purplehotels należąca do Real Hotel Company wybrała system zarządzania hotelami Amadeus Property Management Solution (PMS). System PMS wesprze Real Hotel Company w ekspansji na rynku brytyjskim. Narzędzie zostanie zainstalowane w pierwszych 15 hotelach do końca 2008 r. Kolejne 40 hoteli i 4000 pokoi zostanie udostępnione do momentu rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012. 

 

Firma Real Hotel Company uruchomiła sieć purplehotels w lutym 2008 r. Firma oczekuje, że nowa sieć usług hotelarskich będzie cieszyć się dużą popularnością. Real Hotel Company  planuje zwiększyć liczbę hoteli purplehotels czterokrotnie w ciągu najbliższych czterech lat.

 

Sieć purplehotels będzie korzystać z systemu PMS do zarządzania obsługą klienta, sprzedażą, marketingiem, zarządzania konferencjami i restauracjami. System zagwarantuje spójny poziom usług w całej sieci. Poszczególne hotele będą mogły wspólnie koordynować kampanie marketingowe, uwzględniające upodobania przyszłych gości i przygotowywać specjalnie dostosowane do ich potrzeb oferty. Wszystkie hotele w ramach sieci Real Hotel Company będą miały dostęp do wspólnej, centralnej bazy danych gości. Moduł do zarządzania hotelami, stanowiący część systemu Amadeus PMS, jest szczególnie przydatny w szybko rozwijających się sieciach hoteli. Narzędzie Amadeus umożliwia szybkie i łatwe dodawanie nowych hoteli do infrastruktury informatycznej sieci. 

 

„System Amadeus PMS pomoże nam w rozbudowie marki purplehotels w szybki i profesjonalny sposób. Narzędzie umożliwi ujednolicenie poziomu usług w sieci naszych hoteli, co jest niezbędnym elementem procesu ekspansji marki oraz odróżniania jej od konkurencji.  Satysfakcja naszych klientów jest kluczowym elementem wysokiej klasy obsługi w niskobudżetowym środowisku. Skonsolidowany interfejs klienta systemu PMS pozwala nam być bliżej potrzeb i oczekiwań naszych gości i zaoferować im odpowiedniej jakości usługi hotelarskie. Klienci są coraz bardziej wymagający, konkurencja na rynku rośnie, dlatego też udoskonalamy nasze usługi”  – powiedział Sam Rubra, dyrektor działu IT w Real Hotel Company.

 

„Wybraliśmy narzędzie firmy Amadeus ponieważ PMS jest solidnym rozwiązaniem. Co więcej, atutem Amadeus jest duże doświadczenie we wszystkich segmentach branży turystycznej. Przeprowadziliśmy niezależną ocenę wszystkich dostępnych na rynku produktów i firma Amadeus otrzymała najwyższą notę. Nasza współpraca jest satysfakcjonująca. Czujemy się doceniani jako klient, strategiczny partner i z niecierpliwością oczekujemy obustronnych korzyści płynących z naszej współpracy” – dodał Rubra.

 

„Cieszymy się z możliwości współpracy z Real Hotel Company. Sieć ta ma ambitne plany, a naszą wspólną cechą jest zaangażowanie w oferowanie klientom usług hotelarskich na najwyższym poziomie. Z niecierpliwością oczekujemy współpracy z purplehotels w zakresie dalszego rozwoju sieci” – oznajmił Richard Kürzl, szef działu Amadeus Hospitality Business Group Europy Północnej.

 

Firma Real Hotel Company prowadzi również sieci Comfort Inns and Hotels, Quality Hotels, Clarion Hotels, Stop Inns oraz New Connaught Rooms.

 



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *