Dalszy rozwój Starwood Hotels & Resorts i kolejne awanse

Starwood Hotels & Resorts powiększa region geograficzny, za który odpowiedzialna będzie obecna dyrektor ds. sprzedaży i marketingu na Polskę – Sieglinde Willig o Rosję.

 

Sieglinde Willig, która od trzech lat zarządza strategią merketingowo-sprzedażową sieci Starwood Hotels w Polsce, w skład ktorej wchodzą hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie oraz The Westin Warsaw i Le Meridien Bristol, od tej pory odpowiedzialna będzie również za działania promocyjne powstających hoteli Le Meridien
i W w St. Petersburgu. Oznacza to, że Warszawa stanie się centrum, w którym tworzona będzie strategia oraz koordynowane działania marketingowo – sprzedażowe nowego regionu sprzedażowego.

 

Otwarcie hotelu W planowane jest na pierwszy kwartał 2010 r., a Le Meridien rok później, natomiast starategia promocyjna będzie opracowywana już teraz.

 

„Bardzo cieszę się z rozszerzenia portfolio marek, za których strategię będę odpowiadać. Po bardzo atrakcyjnych europejskich lokalizacjach jakimi są Istambuł i Barcelona, gdzie mamy lub będziemy wkrótce mieć hotele marki W, uważam, że St. Petersburg jest świetnym miejscem na kolejny obiekt tej marki. Myślę, że jest to marka, która odniesie duży sukces na rynku rosyjskim” – powiedziała Sieglinde Willig.

  

Sieglinde Willig posiada 15 letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, które zdobywała
w działach sprzedaży, marketingu i rozwoju w Niemczech (Jena, Weimar, Kolonia i Berlin) oraz na Węgrzech (Budapeszt). Od lutego 2006 r. Sieglinde Willig odpowiada za polskie obiekty sieci Starwood, w tym niedawno otwartego obiektu Sheraton Sopot, Conference & Spa. Do jej obowiazków należy koordynacja działań marketingowych, sprzedażowych oraz PR sześciu polskich hoteli.

 

Sieglinde ukończyła studia z zakresu psychologii i teorii edukacji, jest również absolwentką  licznych kursów biznesowych m. in. z zarządzania finansami, negocjacji, przywództwa, marketingu, PR-u i IT.

 

Sieglinde Willig każdą wolną chwilę przeznacza na czytanie książek i przejażdzki rowerowe, a jej pasją są podróże.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *