PHH nagradza swoich pracowników w programie Ambasador

Polski Holding Hotelowy w ub.r. wprowadził innowacyjny program rozwoju pracowników, którzy – w zamian za określony postawy i aktywności – mogą zdobywać punkty które są wymieniane na nagrody pieniężne. Kolejni uczestnicy grywalizacji zdobyli tytuł Ambasadora i odebrali nagrody pieniężne.

Punkty można otrzymać m.in. za udział w wolontariacie społecznym, w tym za udział w akcjach pomocy dla migrantów z Ukrainy, udział w ochotniczych służbach na przykład OSP, członkostwo w organizacjach pozarządowych o charakterze wolontariackim, czy wyjątkową pomoc koleżeńską. Istnieje również możliwość zdobycia punków za wykonywanie obowiązków ponad standardowe zadania stanowiskowe, polecenie nowego pracownika lub profilaktykę zdrowotną np. szczepienie przeciw grypie, uzyskanie paszportu COVID-owego, oddanie krwi czy wpisanie do bazy DKMS.

Nasza firma to przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą, dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, jakie obecnie dostrzegamy na rynku pracy, zwłaszcza w branży hotelarskiej, realizujemy innowacyjny program Ambasador. W ten sposób motywujemy, aktywizujemy i nagradzamy naszych pracowników. Dzięki programowi pokazujemy również, jak ważny wkład w budowaniu wizerunku firmy wnoszą sami pracownicy, którzy poprzez podejmowanie określonych działań stają się jednocześnie ambasadorami PHH na zewnątrzpodkreśla Danuta Kisielewska, dyrektor personalny w Polskim Holdingu Hotelowym.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *