Starwood Hotels & Resorts otworzy w 2009 r. swój tysięczny hotel

Starwood Hotels & Resorts planuje w 2009 r. otworzyć 100 hoteli w atrakcyjnych lokalizacjach na całym świecie i do końca roku zarządzać portfolio 1000 hoteli. Rozwój jest priorytetem dla sieci, która w ciągu kolejnych 5 lat planuje powiększyć liczbę zarządzanych obiektów o 40%.


           

Rok 2009 będzie wyjątkowy dla sieci Starwood i zarządzanych przez nią dziewięciu marek hotelarskich. Hotele W potroją swoje portfolio obektów w ciągu 3 lat. Tylko w tym roku otworzonych zostanie 13 hoteli tej marki m.in. w Barcelonie, na Bali, w Santiago, Atlancie, Hollywood, czy w Waszyngtonie.


 

Marka Sheraton, jako część programu rewitalizacji, na którą przeznaczone zostanie 4 miliardów dolarów, planuje otworzyć 18 nowych hoteli w miejscowościach takich jak: Nowy Jork, San Juan, Istambuł,  Praga, czy Qiandao w Chinach. Sheraton Hotels & Resorts planuje w bieżącym roku dokończyć renowację 100 hoteli, na co przeznaczy kolejne 1,3 miliarda dolarów.


 

Westin Hotels & Resorts natomiast planuje otworzyć 11 nowych obiektów w 2009 roku, m.in. w Montrealu, Mexico City czy Houston. 


 

Po uruchomieniu 17 hoteli marki Aloft w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Chinach w 2008 r., sieć podwoi swoje portfolio w 2009 r. dzięki nowym hotelom w Houston, czy Abu Dhabi. Tymczasem marka Element planuje otwarcie 5 hoteli w 2009 roku, a Four Points by Sheraton 30 obiektów.


 

Marka St. Regis na początku br. wzbogaciła się o kolejny kurort w Punta Mita w Meksyku
i planuje otwarcie kolejnych czterech w tym roku. Podobnie wygląda rozwój marki The Luxury Collection, która w styczniu zaprezentowała swój najnowszy obiekt w Beverly Hills
i do swojego portfolio doda jeszcze 10 hoteli. Marka Le Méridien posiada obecnie 20 hoteli
w budowie oraz planuje 4 otwarcia w tym roku. Rozwój tej marki wyraźnie widoczny jest
w Ameryce Północnej, m.in. dzięki nowym obiektom w Dallas i Filadelfii.


 

Inwestycje Starwood Hotels & Resorts nie ominą również Polski. Polski odział sieci podjął aktywną, strategię rozwoju, która ma na celu dalsze udoskanalanie oferty istniejących hoteli oraz powstanie nowych hoteli sieci w kluczowych polskich miejscowościach biznesowych
i turystycznych. Na uatrakcyjnianie istniejacych obiektów firma przeznaczy w latach 2008-2009 5 milionów Euro.


 

Główne inwestycje dotyczyć będą marki Sheraton - 4 miliony euro. W ramach tych środków przebudowane zostały już hotelowe lobby w Krakowie i Warszawie, gdzie wprowadzono inicjatywę Link@Sheraton oraz rozbudowano lub wprowadzono piętro klubowe (Club Floor), oferujące pokoje o podwyższonym standardzie oraz salę klubową – Club Longe.

 


Resztę tej sumy stanowią inwestycje w hotelu The Westin Warsaw, gdzie powiększone zostało piętro Executive – dla najbardziej wymagających klientów oraz przebudowany JP’s Bar. W hotelu Le Meridien Bristol wymieniono łóżka na słynne Le Meridien Beds oraz wszystkie telewizory na bardziej ekologiczne. W 2009 r. planowana jest renowacja pokoi
i korytarzy.


 

W czerwcu 2009 r. hotel Sheraton Sopot Conference Center & Spa powiekszy się
o największe na Wybrzeżu centrum konferencyjne o powierzchni 4000 m2 oraz luksusowe spa.

Natomiast w kwietniu 2011 planowane jest otwarcie hotelu Sheraton Mazury Lakes Resort, który oferować bedzie 274 pokoje, centrum konferencyjne i luksusowe spa.

 

Sieć Starwood Hotels & Resorts posiada w Polsce 6 obiektów: hotele Sheraton
w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie oraz w Warszawie – The Westin Warsaw i Le Meridien Bristol. Łącznie oferuje ponad 1500 pokoi i zatrudnia ponad 1100 osób.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *