Stały rozwój działalności zagranicznej HRS: Wpisując się w nurt postępującej internacjonalizacji, najpopularniejszy internetowy serwis rezerwacji hotelowych w Europie otwiera teraz biura w Rzymie i Istambule. Tym samym HRS – HOTEL RESERVATION SERVICE konsekwentnie kontynuuje strategię ekspansji. HRS, ceniony na rynku internetowych rezerwacji hotelowych, już od wielu lat prowadzi działalność również za pośrednictwem przedstawicielstw w Szanghaju, Londynie, Paryżu i Warszawie.
Zespoły pracowników w Rzymie i Istambule składają się z doświadczonych profesjonalistów z branży hotelarskiej i turystycznej, którzy na miejscu będą bezpośrednimi osobami kontaktowymi dla hotelarzy oraz klientów indywidualnych i korporacyjnych. – „Dla nas, jako partnera wielu międzynarodowych przedsiębiorstw, oprócz kompleksowych usług oferowanych online i czynnej przez 24 godziny na dobę infolinii, ważny jest także osobisty kontakt z partnerami i klientami” – wyjaśnia Tobias Ragge, Prezes HRS.
Decyzja o wyborze obu nowych lokalizacji nie
była trudna: Rzym, z populacją ok. 2,3 mln mieszkańców, jest największym
i najważniejszym miastem we Włoszech, stolicą i najdynamiczniej rozwijającym
się ośrodkiem gospodarczym tego kraju. Oprócz produkcji tradycyjnych wyrobów
przemysłowych, kwitnącego handlu hurtowego i detalicznego oraz prężnie
rozwijającego się sektora usług, na gospodarczy sukces i życie w metropolii nad
Tybrem wpływa przede wszystkim turystyka.
Istambuł to jedyna metropolia leżąca na styku Europy i Azji, stanowiąca nie tylko kulturalne, lecz także gospodarcze centrum Turcji. To rozwijające się miasto odnotowało w ostatnich pięciu latach wysoki wzrost produktu krajowego brutto, wynoszący średnio siedem procent w skali roku, oraz silną ekspansję handlu zagranicznego. Ponadto Turcja dysponuje szczególnie znaczącym potencjałem rozwojowym w dziedzinie Internetu.
Wiele osób podróżujących prywatnie i służbowo już dawno dostrzegło zalety dokonywania rezerwacji pokoi hotelowych za pośrednictwem Internetu. Zwłaszcza klienci korporacyjni doceniają duży wybór, atrakcyjne ceny i doskonały poziom usług. Sukcesy odnoszone w krajach, w których HRS ma własne przedstawicielstwa wskazują jednoznacznie, że klienci i partnerzy hotelowi preferują możliwość skorzystania z doradztwa oraz bezpośredniego kontaktu na miejscu.
Komentarze