Szybciej z Amadeus i Carlson Hotels

Amadeus i Carlson Hotels Worldwide uruchamiają bezpośrednie połączenie, które usprawni i przyspieszy proces rezerwacji

Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technicznych dla branży turystycznej oraz Carlson Hotels Worldwide, globalny koncern zarządzający ponad 1000 hoteli w 74 krajach, uruchomiły w ramach globalnego systemu dystrybucji Amadeus, bezpośrednie połączenie należących do koncernu pięciu sieci hotelowych. Dzięki temu Carlson Hotels zyskał szybszy, bardziej elastyczny, efektywny i niezawodny interfejs systemu dystrybucji. Carlson Hotels może zapewnić teraz sprawniejszy i bardziej dokładny proces rezerwacji miejsc hotelowych 99 tysiącom biur podróży korzystających na całym świecie z systemu Amadeus.

„Współpraca Carlson Hotels z biurami podróży miała dla nas zawsze ogromne znaczenie” – mówi Christine Brosnahan, wiceprezes ds. dystrybucji i rezerwacji w Carlson Hotels Worldwide.
– „Bezpośrednie połączenie w ramach systemu dystrybucji Amadeus, umożliwi nam szybszą aktualizację oferty i udostępni funkcje ułatwiające biurom podróży sprzedawanie naszych usług.”

„Dowodem naszego zaangażowania w usprawnienie współpracy z biurami podróży jest także udoskonalony w ostatnim czasie, opatentowany program lojalnościowy dla agencji turystycznych, pozwalający gromadzić punkty za każdą rezerwację dokonaną za pośrednictwem globalnych systemów dystrybucji” – dodaje Brosnahan – „Ponadto uruchomiliśmy centralnie finansowany system prowizyjny, gwarantujący współpracującym z nami biurom podróży, terminową wypłatę pełnej prowizji. Jesteśmy przekonani, że bezpośrednie połączenie w ramach systemu Amadeus, zapewni Carlson Hotels znacznie lepszą komunikację z partnerami przy jednoczesnym wzmocnieniu naszej obecności na całym świecie.”

Aplikacja oparta na wprowadzonych przez OpenTravel Alliance (www.opentravel.org) standardach XML[1], wykorzystuje najnowsze otwarte technologie. Nowe połączenie umożliwi firmom Amadeus i Carlson szybsze wprowadzanie nowych funkcji i usprawnień, zapewniając oszczędność czasu, jak też poprawę jakości oferty zawartej w systemie Amadeus. Bezpośrednie połączenie pozwoli obu firmom z wyprzedzeniem przygotowywać nowe oferty, dopasowane do zmieniających się potrzeb podróżujących.

Organizacja OpenTravel Alliance została założona w roku 1999 w celu rozwiązania problemów związanych z łączeniem różnorodnych systemów dystrybucji, wykorzystywanych w branży turystycznej. Organizacja tworzy i wspiera wdrażanie otwartych standardów, w tym wykorzystania języka XML w wymianie elektronicznych informacji biznesowych, we wszystkich sektorach branży turystycznej. Wdrażając owe standardy, Amadeus i Carlson Hotels aktywnie działają na rzecz osiągnięcia najskuteczniejszej formy komunikacji między wszystkimi uczestnikami łańcucha dystrybucji w turystyce.

„Głównym motywem wszystkich podejmowanych przez firmę Amadeus inicjatyw jest przekonanie, że wykorzystanie nowych technologii prowadzi do zwiększenia efektywności branży turystycznej.” – mówi Jérôme Destors, wicedyrektor zarządzający działu technologii dla hoteli w firmie Amadeus – „Dlatego z zaangażowaniem wspieramy prace OpenTravel Alliance nad standaryzacją komunikacji w łańcuchu dystrybucyjnym branży turystycznej, która ułatwi współpracę uczestniczących w nim firm."



[1] XML to język informatyczny ułatwiający systemom informacyjnym wymianę i współdzielenie danych, w szczególności za pośrednictwem internetu. Więcej informacji pod adresem http://www.w3.org/


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *