Starwood Hotels & Resorts rozdaje darmowe weekendy

Goście będą nagradzani za pobyt w hotelu – za każde dwie wizyty otrzymają jedną noc gratis

 


Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. zachęca do podróżowania
i nagradza poprzez wprowadzenie nowatorskiej oferty promocyjnej – SPG Free Weekends. 

 


Dzięki tej niebywale atrakcyjnej ofercie, zarówno obecni, jak i nowi uczestnicy programu Starwood Preferred Guest® (SPG), którzy dwukrotnie odwiedzą jakikolwiek hotel sieci Starwood do 31 lipca 2009 roku, otrzymają w zamian jedną darmową dobę w okresie weekendu (w piątek, sobotę lub niedzielę). Nie ma ograniczeń co do ilości darmowych dni, a zebrane doby można łączyć, w celu przedłużenia weekendowego pobytu. Pobyt można wykorzystać w dowolnym terminie, w okresie do końca września br.


 

W ramach promocji SPG Free Weekends lojalni goście, jak również ci, którzy dopiero dołączają do programu sieci Starwood będą mogli zdobywać i realizować przyznane darmowe doby, zatrzymując się w jakimkolwiek z 875 hoteli na całym świecie. Do wyboru będą mieli dziewięć wyjątkowych i zróżnicowanych marek hoteli znajdujących się w portfolio sieci, w tym hotele Westin, Sheraton, Aloft, St. Regis i wiele innych. 


 

„SPG Free Weekends to powrót do najpopularniejszej formy promocji w historii sieci Starwood, jednak tym razem nagrody są bardziej atrakcyjne i łatwiej osiągalne dla naszych gości.,” mówi Mark Vondrasek, Wiceprezes ds. dystrybucji i programów lojalnościowych w sieci Starwood. „To bardzo ważne, by nagradzać klientów na całym świecie, stwarzając im łatwo dostępną możliwość zaznania odpoczynku i relaksu, który
w dzisiejszych czasach jest im tak potrzebny. Jest to program, mający zachęcić do podróżowania.”

 


Więcej informacji o promocji można znaleźć na stronie spg.com/freeweekends. Podróżujący zainteresowani dołączeniem do programu lojalnościowego SPG, w ramach którego dostępna jest promocja, mogą rejestrować się na stronie spg.com. 


 

Program Starwood Preferred Guest

 

Wprowadzenie w 1999 roku programu SPG, znoszącego ograniczenia dotyczące blokowania dostępnych miejsc hotelowych było przełomowym rozwiązaniem, które wyznaczyło nowe standardy programów lojalnościowych. Dzięki stworzeniu programu skupiającego się na uczestnikach, SPG zaowocował

 


powstaniem najbardziej uznanej i stałej bazy członków w obszarze hotelowych programów lojalnościowych. Wykorzystanie nowych technologii i nowatorskich kanałów komunikacji, takich jak SPG.com, SPG.com/flights, thelobby.com, SPG Check-In, i innych, zapewniło programowi SPG prowadzenie w braży.



Program gwarantujący brak ograniczeń co do liczby pokoi standardowych w ponad 875 obiektach i brak ograniczeń związanych z blokowaniem miejsc w setkach linii lotniczych, jak również oferujący jedyne w swoim rodzaju przeżycia poprzez program SPG Moments, okazał się wyjątkowo atrakcyjny dla wielu podróżujących i znacząco wpłynął na konkurencyjność sieci Starwood. Więcej informacji o programie Starwood Preferred Guest można znaleźć odwiedzając stronę SPG.com.


 

Sieć Starwood Hotels & Worldwide, Inc.

 

Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. jest obecnie jedną z wiodących firm hotelarskich na świecie posiadającą ponad 960 obiektów w ponad 100 krajach i zatrudniającą 145 tysięcy osób. Starwood Hotels jest właścicielem, operatorem i zarządcą następujących hoteli, kurortów i rezydencji: St. Regis®, The Luxury Collection®, W®, Westin®, Le Méridien®, Sheraton®, Four Points® by Sheraton i wprowadzonych ostatnio marek AloftSM, and ElementSM. Starwood Hotels jest także właścicielem Starwood Vacatio Ownership Inc., jednej z pierwszych firm zarządzających wysokiej klasy posiadłościami wakacyjnymi. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.starwoodhotels.com


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *