Starwood Hotels
& Resorts Worldwide, Inc. zachęca do podróżowania
i nagradza poprzez wprowadzenie nowatorskiej oferty promocyjnej – SPG Free Weekends.
Dzięki tej niebywale atrakcyjnej ofercie,
zarówno obecni, jak i nowi uczestnicy programu Starwood Preferred Guest® (SPG),
którzy dwukrotnie odwiedzą jakikolwiek hotel sieci Starwood do 31 lipca 2009
roku, otrzymają w zamian jedną darmową dobę w okresie weekendu (w piątek,
sobotę lub niedzielę). Nie ma ograniczeń co do ilości darmowych dni, a zebrane
doby można łączyć, w celu przedłużenia weekendowego pobytu. Pobyt można
wykorzystać w dowolnym terminie, w okresie do końca września br.
W ramach promocji SPG Free Weekends lojalni goście, jak również ci,
którzy dopiero dołączają do programu sieci Starwood będą mogli zdobywać i
realizować przyznane darmowe doby, zatrzymując się w jakimkolwiek z 875 hoteli
na całym świecie. Do wyboru będą mieli dziewięć wyjątkowych i zróżnicowanych
marek hoteli znajdujących się w portfolio sieci, w tym hotele Westin, Sheraton,
Aloft, St. Regis i wiele innych.
„SPG Free Weekends to powrót do
najpopularniejszej formy promocji w historii sieci Starwood, jednak tym razem nagrody
są bardziej atrakcyjne i łatwiej osiągalne dla naszych gości.,” mówi Mark
Vondrasek, Wiceprezes ds. dystrybucji i programów lojalnościowych w sieci Starwood.
„To bardzo ważne, by nagradzać klientów na całym świecie, stwarzając im łatwo
dostępną możliwość zaznania odpoczynku i relaksu, który
w dzisiejszych czasach jest im tak potrzebny. Jest to program, mający zachęcić
do podróżowania.”
Więcej informacji o promocji można znaleźć
na stronie spg.com/freeweekends. Podróżujący zainteresowani dołączeniem do
programu lojalnościowego SPG, w ramach którego dostępna jest promocja, mogą
rejestrować się na stronie spg.com.
Program Starwood Preferred Guest
Wprowadzenie w 1999 roku programu SPG, znoszącego ograniczenia dotyczące blokowania dostępnych miejsc hotelowych było przełomowym rozwiązaniem, które wyznaczyło nowe standardy programów lojalnościowych. Dzięki stworzeniu programu skupiającego się na uczestnikach, SPG zaowocował
powstaniem najbardziej uznanej i stałej
bazy członków w obszarze hotelowych programów lojalnościowych. Wykorzystanie
nowych technologii i nowatorskich kanałów komunikacji, takich jak SPG.com,
SPG.com/flights, thelobby.com, SPG Check-In, i innych, zapewniło programowi SPG
prowadzenie w braży.
Program gwarantujący brak ograniczeń co do liczby pokoi standardowych w ponad 875 obiektach i brak ograniczeń związanych z blokowaniem miejsc w setkach linii lotniczych, jak również oferujący jedyne w swoim rodzaju przeżycia poprzez program SPG Moments, okazał się wyjątkowo atrakcyjny dla wielu podróżujących i znacząco wpłynął na konkurencyjność sieci Starwood. Więcej informacji o programie Starwood Preferred Guest można znaleźć odwiedzając stronę SPG.com.
Sieć Starwood Hotels & Worldwide, Inc.
Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. jest obecnie jedną z wiodących firm hotelarskich na świecie posiadającą ponad 960 obiektów w ponad 100 krajach i zatrudniającą 145 tysięcy osób. Starwood Hotels jest właścicielem, operatorem i zarządcą następujących hoteli, kurortów i rezydencji: St. Regis®, The Luxury Collection®, W®, Westin®, Le Méridien®, Sheraton®, Four Points® by Sheraton i wprowadzonych ostatnio marek AloftSM, and ElementSM. Starwood Hotels jest także właścicielem Starwood Vacatio Ownership Inc., jednej z pierwszych firm zarządzających wysokiej klasy posiadłościami wakacyjnymi. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.starwoodhotels.com
Dodaj komentarz