eRevMax Group zakupił Simple Distribution od Rate Reports

Specjaliści od zarządzania sprzedażą w sieci rozszerzają swoją ofertę by pomóc małym hotelom w sprzedaży pokoi poprzez Internet


 

eRevMax, właściciel Rate Tiger, zdobywca nagrody w kategorii najlepszego rozwiązania do sprzedaży w sieci, ogłosił zakup produktu: Simple Distribution od egipskiej Rate Reports.


 

Przez ostatnie 3 lata aplikacja ta pomagała mniejszym hotelarzom w porównywaniu ich oferty z konkurencją, zarządzaniu sprzedażą i rezerwacją online, przede wszystkim na rynkach azjatyckim i afrykańskim. eRevMax planuje wprowadzić ten produkt na rynek europejski i amerykański, dostosowując go do potrzeb małych, niezależnych hoteli dysponujących czterdziestoma i mniej pokojami, oferując przy tym konkurencyjną cenę za jego wykorzystanie : 750 Euro/900 $ za rok.


 

Simple Distribution pozostanie niezależnym produktem, obok innych obecnie oferowanych przez Rate Tiger. Z uwagi na to, że sprzedaż pokoi hotelowych wzrosła znacząco w ciągu ostatnich pięciu lat, małe hotele będą musiały bardziej zainteresować się możliwościami oferowania swoich pokoi w sieci. Simple Distribution daje im właśnie to, czego potrzebują: tanie i łatwe w użyciu rozwiązanie do zarządzania kanałami dystrybucji przy jednoczesnym centralnym zarządzaniu cenami i allotmentem.


 

„Klienci wybrali Internet jako główne narzędzie do rezerwacji podróży. Chcemy więc zapewnić małym hotelom na całym świecie dostęp do najnowszych technologii, które zaoszczędzą ich czas i podniosą przychody. Wraz z nabyciem Simple Distribution, pozyskaliśmy produkt, dzięki któremu możemy teraz oferować nasze usługi szerokiej gamie klientów na obecnych i nowych rynkach” - powiedział Rewel Ghosh, współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający eRevMax. „Współpracowaliśmy z Rate Reports od 2005 roku i obserwowaliśmy ich rosnące zaangażowanie w tworzenie najlepszego produktu dla małych hoteli. Simple Distribution to właśnie wynik ich pracy” – dodał.

 


„Ostatnio, małe hotele zauważały otwieranie się w swojej okolicy kolejnych hoteli należących do znanych, większych sieci” – powiedział Sascha Hausmann, Dyrektor Operacyjny Rate Tiger. „ Dlatego też, tak ważna jest dla małych, niezależnych hoteli znajomość narzędzi, które mogą im pomóc bardziej efektywnie zarządzać cenami i allotmentem. W tym i przyszłym roku zauważymy jeszcze większą sprzedaż poprzez Internet, stąd już teraz zapewniamy wszystkim typom hoteli produkty, które umożliwią im uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku”.


 

Hotele rodzinne, zajazdy oraz małe hotele nie należące do sieci również potrzebują środków, by utrzymać się na rynku w obecnych czasach i być przy tym konkurencyjnymi.

 


Rozwiązania booking engine i benchmarkingowe nie będą początkowo oferowane na rynkach europejskim i amerykańskim, ale zostaną wprowadzone pod koniec roku. Warunki porozumienia nie zostały jeszcze podane do publicznej wiadomości

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *