Rate Tiger nawiązał współpracę z firmą MICROS w zakresie porównywania oferty z konkurencją

MICROS OPERA PMS, ORS I ORMS zbiera dane do rankingów dla hoteli


 

Rate Tiger, specjalista na rynku oprogramowania do zarządzania sprzedażą pokoi hotelowych w sieci, ogłosił dzisiaj podjęcie współpracy z firmą MICROS, dając tym samym swoim klientom jeszcze lepsze narzędzie do porównywania ich oferty cenowej z konkurencją. Wszystko to dzięki włączeniu do gamy produktów Rate Tiger rozwiązań MICROS takich jak: system rezerwacji (OPERA Reservation System - ORS), system zarządzania nieruchomościami (PMS) oraz system zarządzania przychodami (OPERA Revenue Management System – ORMS).

 


Rate Tiger będzie wspierał MICROS poprzez dostarczanie im aktualnych danych dotyczących sprzedaży. W tym celu oferowany przez Rate Tiger produkt: RTShopper zostanie zintegrowany z trzema produktami MICROS: OPERA PMS, ORS I ORMS.

Klienci MICROS będę mogli skonfigurować swoje programy tak, żeby na etapie ustalania swojej ceny, mieć dostęp do informacji o cenach konkurencji.


 

RTShopper jest programem umożliwiającym indywidualnym, regionalnym i sieciowym klientom konsolidację informacji i tworzenie raportów o cenach konkurencji w oparciu o dane pozyskiwane ze stron hoteli i trzecich portali internetowych. Dodatkowo RTCorp, bazujący na RTShopper, wspiera hotele sieciowe w zakresie porównywania oferty z konkurencyjnymi sieciami hoteli i umożliwia menadżerom jednolite zarządzanie całą grupą.


 

Obecni klienci MICROS OPERA PSM, ORS i ORMS będą mogli skorzystać z efektów integracji z Rate Tiger i ulepszonego produktu poprzez uaktualnienie posiadanej wersji programu do wersji MICROS OPERA dostępnej w drugiej połowie 2009 roku. Dzięki temu, zyskają dostęp do 400 kanałów sprzedaży i ponad 5000 stron hotelowych na całym świecie z jednoczesną możliwością dodania kolejnych stron w miarę potrzeby.


 

Jak powiedział dyrektor zarządzający Rate Tiger, Sascha Hausmann:” MICROS wydając ostatnią wersję programu OPERA v5.0 udowodnił, że jest w stanie dostarczać rzetelną i pełną informację o rynku przy jednoczesnym sprawnym działaniu programu. Nasza współpraca jest kolejnym krokiem w kierunku usprawnienia działania naszych produktów oraz dostarczania klientom jeszcze lepszych informacji z rynku. Menadżerowie hoteli mając dostęp do informacji o aktualnej sytuacji na rynku, pozostają stale konkurencyjni na wszystkich portalach, gdzie oferują swoje produkty.” „Dla nas jako firmy, współpraca z liderem, jakim jest MICROS również oznacza korzyści, w postaci dotarcia z oferowanymi przez nas produktami do szerszego spektrum rynku” – dodał.

 

 

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *