Na to pytanie odpowie już 15 – 17 września 2009, wybitna specjalistka branży Spa, Dori Soukup, podczas organizowanych przez Supernova Akademia Spa, we współpracy z InSPAration Mamagmet, warsztatów, skierowanych dla kadry zarządzającej ośrodkami Spa. Warsztaty pt. „Sukces Twojego Spa w roku 2009. Sprostać wyzwaniom trudnych czasów” odbędą się w hotelu Stok****
Podczas warsztatów Dori Soukup zdradzi sekrety dotyczące strategii, metod i nowych sposobów zarządzania obiektem Spa, które przynoszą najlepsze efekty w aktualnych realiach rynkowych. Zaprezentuje sprawdzone rozwiązania zapewniające sukces Twojego Spa m.in. jak stworzyć optymalną strategię finansową, jak zwiększyć przychody Spa, jak zarządzać pracownikami, tak by tworzyli skuteczny zespół, przedstawi również innowacyjny system wynagradzania i motywowania pracowników.
Warsztaty te są wyjątkowym produktem na rynku. Poprowadzi je międzynarodowy ekspert z 20 letnim doświadczeniem w branży Spa, który potrafi przekazać wiedzę w sposób niebagatelny i daleki od rutyny. Uczestnicy otrzymają po zakończeniu warsztatów certyfikat wystawiony przez amerykańską firmę szkoleniowo-consultingową InSPAration Managment. Po zajęciach zaplanowane są kolacje integracyjne, które będą doskonałą okazją do nawiązania kontaktu i wymiany doświadczeń z managerami Spa z całej Polski. Atrakcyjna cena warsztatów, zawierająca koszt uczestnictwa w warsztatach,materiały szkoleniowe, tłumaczenie symultaniczne oraz zakwaterowanie w Hotelu Stok**** wraz z pełnym wyżywieniem, kolacjami integracyjnymi. Wiedzę i umiejętności zdobyte na warsztatach, będzie można od razu przełożyć na efektywne rozwiązania przyczyniające się do wzrostu konkurencyjności Spa.
W czasach recesji, która objawia się spadkami sprzedaży i zysków, szansę na rozwój i przewagę konkurencyjną mają obiekty, które pracują w sposób zorganizowany, optymalny i sprawny. Dziś, bardziej niż kiedykolwiek właściciele, dyrektorzy, managerowie Spa potrzebują wskazówek, jak skutecznie zarządzać ośrodkiem Spa&Wellness i przystosować się do nowych, niełatwych warunków. Dlatego zachęcamy do udziału w jedynych w Polsce, profesjonalnych warsztatach dla kadry zarządzającej obiektami Spa i korzystania z międzynarodowych doświadczeń i unikatowej wiedzy prowadzącej Dori Soukup.
Pełną informację wraz z formularzem zgłoszeniowym znajdują się na stronie internetowej: www.akademiaspa.pl.
Sukces Twojego Spa w roku 2009.
Sprostać wyzwaniom trudnych czasów
Prowadząca: Dori Soukup
Miejsce: Hotel Stok****, Wisła
Czas: 15 – 17 września 2009
Dzień pierwszy
Trendy Spa
„Kamienie milowe” branży Spa
Przyszłość Spa: możliwości i wyzwania
Trendy zabiegowe
Budowanie efektywnego i zgranego zespołu
System zatrudniania C.L.A.R.I.T.I. – krok po kroku, jak kwalifikować, prowadzić rozmowy kwalifikacyjne i zatrudniać właściwych pracowników
5-kroków jak stworzyć i utrzymać profesjonalny zespół pracowników
Zarys ścieżki kariery w Twojej organizacji
Uzależnienie wynagrodzeń od wydajności pracy
Tworzenie programu nagród i wyróżnień
Ustalanie programu szkoleń i programu coachingowego
Ocena wydajności i ewaluacja pracownika
Relacje w zespole – jaki styl zarządzania wybrać, by zespół osiągał najlepsze efekty
Strategie motywacyjne – jak utrzymać motywację i nastawienie na cel w zespole
Profesjonalna Recepcja a wzrost przychodów Spa
Recepcja i Rezerwacja: określanie misji, roli i celów
Statystyki konsumenckie
3-kroki to do zapewnienia gościom wspaniałych doznań Spa
Zarządzanie połączeniami telefonicznymi
Check-in i Check-out
Recepcja i Rezerwacja - kluczowe czynniki
Wdrażanie zmian
Dzień drugi
Budowanie strategii finansowej
Stabilność finansowa i wzrost
Budowanie strategii finansowej
Zrozumieć budżetowanie
Jasne cele finansowe
Tworzenie budżetu
Zarządzanie budżetem
Monitorowanie budżetu
Rachunek zysków i strat
Przykład budżetu oraz rachunku zysków i strat
Co robić, a czego nie robić w finansach
Maksymalizacja przychodów z usług i ze sprzedaży detalicznej
Oczekiwania konsumentów Spa
Zwiększanie przychodów z usług i ze sprzedaży detalicznej: system rekomendacji P.R.I.D.E.
Zarządzanie stanem magazynowym: produkty profesjonalne i detaliczne
Marketing Twoich usług: niskobudżetowy marketing
Wdrażanie zmian dla osiągnięcia sukcesu!
Dzień trzeci
Innowacyjne systemy wynagrodzeń
Zasady wynagradzania pracowników
Kroki do stworzenia innowacyjnego system wynagrodzeń
Definiowanie prawidłowych proporcji finansowych
Parametry wynagrodzeń wg stanowiska
Kroki do zredukowania kosztów wynagrodzeń dzięki wdrożeniu system bazującego na VPG
Przykłady bazującego na wydajności planu wynagrodzeń dla poszczególnych stanowisk:
dyrektor/manager Spa
kosmetyczka/masażysta
recepcjonistka
Wskazówki jak utrzymać zaangażowanie w zespole
Planowanie i tworzenie koncepcji Spa, które odniesie sukces
Badanie rynku – wybór odpowiedniej lokalizacji
Definiowanie wyjątkowości Twojego Spa
Koncepcja – doznania gości
Planowanie powierzchni
Planowanie finansowe
Studium wykonalności
Koszty rozpoczęcia działalności
Finansowanie
Budżet - prognozowanie
Tworzenie unikalnych doznań Spa
Protokoły zabiegowe i rytuały
Lokal Spa
Wyposażenie
Meble
Inne udogodnienia
Sprzedaż detaliczna
Efektywny merchandising
Plan marketingowy
Jakich błędów unikać
Jak z powodzeniem wdrożyć zmiany?
Prowadząca: Dori Soukup
Posiada 20 lat doświadczenia w branży hotelarskiej. W tym czasie zajmowała szereg kluczowych stanowisk kierowniczych, w tym Vice-Prezes ds. sprzedaży i marketingu w Wyndham Resorts. Jest znanana całym świecie z doskonałych zdolności przywódczych i handlowych. Przez ostatnie 7 lat Dori była konsultantem zarządzającym w firmie Pevonia Botanica.W ramach pracy z Pevonią, Dori współpracowała z liderami Spa na całym świecie. Jako lider branży, Dori jest częstym prelegentem na konferencjach Spa. Jej pasja do rozwijania i przeprowadzania szkoleń i programów coachingowych pomaga profesjonalistom w branży przezwyciężać problemy wzmacniając ich sukces zawodowy. Dori przeprowadziła wiele seminariów poświęconych biznesowi Spa.Jej artykuły publikowane są w wiodących publikacjach branżowych. Biegłość Dori w zakresie przywództwa i doradztwa wpłynęła pozytywnie na sukces profesjonalistów Spa na całym świecie.
Organizator: Supernova Akademia Spa
Wraz z bardzo dynamicznym rozwojem rynku Spa&Wellness w Polsce wzrasta zapotrzebowanie na specjalistyczną wiedzę i doskonałe umiejętności praktyczne w tej dziedzinie. W dobie dużej konkurencji na rynku, nie wystarczy tylko poprawne wykonanie zabiegu, znane marki produktów czy zachęcający wystrój wnętrz. Czynnikami określającymi powodzenie i renomę Spa są dzisiaj: skuteczne zarządzanie, wyjątkowość i jakość świadczonych usług oraz stworzenie atmosfery, w której każdy gość poczuje się wyjątkowo.
Odpowiedzią na rosnące potrzeby edukacyjne z zakresu Spa&Wellness jest projekt szkoleniowy Supernova Akademia Spa. Bazując na wieloletnim doświadczeniu oraz bogatym zapleczu merytorycznym naszych trenerów, chcemy wdrażać w pełni profesjonalne programy szkoleniowe dopasowane do specyfiki i potrzeb branży Spa. Ścisła współpraca z Insparation Management, Academy of Esthetics and Spa Therapies Sylvie Hennessy oraz Interdesign Spa Consulting Group dała możliwość przygotowania kompleksowej oferty szkoleń dostępnej dla inwestorów, dyrektorów, managerów oraz terapeutów w jednym miejscu.
Przygotowane przez nas programy poszczególnych szkoleń zostały dobrane pownikliwej analizie rynku Spa&Wellness uwzględniającej jego bieżące potrzeby. Zależy nam, by uczestnicy naszych szkoleń mieli dostęp do profesjonalnej wiedzy ze swoich obszarów kompetencji, wiedzieli jak ją stosować w praktyce, a przez to mogli zapewnić sobie i ośrodkowi Spa przewagę konkurencyjną i długookresowy sukces w branży.
Z równą uwagą dbamy również o profesjonalną obsługę około szkoleniową. Każdy najdrobniejszy szczegół związany z produktami edukacyjnymi jest traktowany wyjątkowo po to by uczestnicy naszych szkoleń po za profesjonalną wiedzą otrzymali również profesjonalną obsługę.
Supernova Akademia Spa jest projektem stworzonym przez firmę Supernova, którajest liderem w branży kosmetyki profesjonalnej i odnowy biologicznej. W roku 2009 będzie obchodziła swoje dwudziestolecie istnienia, co oznacza, że jest najdłużej działającą firmą na rynku polskim w swojej branży. Jest wyłącznym dystrybutorem na polskim rynku, wiodącej na całym świecie marki produktów do pielęgnacji Spa, Pevonia Botanica oraz marki Long Time Liner do makijażu długotrwałego. W ofercie firmy znajduje się wyposażenie Spa, salonów kosmetycznych oraz gabinetów medycyny estetycznej, marek takich jak: Ellipse, Skin Jet, Lemi, Corrective Cosmetics, ISHI. Od września 2008 Supernova jest także wyłącznym przedstawicielem włoskiej firmy Starpool, oferującej innowacyjne wyposażenie Wellness.
Patronat medialny warsztatów:
La Nouvelle Esthetique, Hotelarz, Horeca.pl,Spa Business, Estete Market, Eden
Dodaj komentarz