Jak osiągnąć Sukces Spa i przetrwać w trudnych czasach na rynku?

Na to pytanie odpowie już 15 – 17 września 2009, wybitna specjalistka branży Spa, Dori Soukup, podczas organizowanych przez Supernova Akademia Spa, we współpracy z InSPAration Mamagmet, warsztatów, skierowanych dla kadry zarządzającej ośrodkami Spa. Warsztaty pt. „Sukces Twojego Spa w roku 2009. Sprostać wyzwaniom trudnych czasów” odbędą się w hotelu Stok****


Podczas warsztatów Dori Soukup zdradzi sekrety dotyczące strategii, metod i nowych sposobów zarządzania obiektem Spa, które przynoszą najlepsze efekty w aktualnych realiach rynkowych. Zaprezentuje sprawdzone rozwiązania zapewniające sukces Twojego Spa m.in. jak stworzyć optymalną strategię finansową, jak zwiększyć przychody Spa, jak zarządzać pracownikami, tak by tworzyli skuteczny zespół, przedstawi również innowacyjny system wynagradzania i motywowania pracowników.


Warsztaty te są wyjątkowym produktem na rynku. Poprowadzi je międzynarodowy ekspert z 20 letnim doświadczeniem w branży Spa, który potrafi przekazać wiedzę w sposób niebagatelny i daleki od rutyny. Uczestnicy otrzymają po zakończeniu warsztatów certyfikat wystawiony przez amerykańską firmę szkoleniowo-consultingową InSPAration Managment. Po zajęciach zaplanowane są kolacje integracyjne, które będą doskonałą okazją do nawiązania kontaktu i wymiany doświadczeń z managerami Spa z całej Polski. Atrakcyjna cena warsztatów, zawierająca koszt uczestnictwa w warsztatach,materiały szkoleniowe, tłumaczenie symultaniczne oraz zakwaterowanie w Hotelu Stok**** wraz z pełnym wyżywieniem, kolacjami integracyjnymi. Wiedzę i umiejętności zdobyte na warsztatach, będzie można od razu przełożyć na efektywne rozwiązania przyczyniające się do wzrostu konkurencyjności Spa.


W czasach recesji, która objawia się spadkami sprzedaży i zysków, szansę na rozwój i przewagę konkurencyjną mają obiekty, które pracują w sposób zorganizowany, optymalny i sprawny. Dziś, bardziej niż kiedykolwiek właściciele, dyrektorzy, managerowie Spa potrzebują wskazówek, jak skutecznie zarządzać ośrodkiem Spa&Wellness i przystosować się do nowych, niełatwych warunków. Dlatego zachęcamy do udziału w jedynych w Polsce, profesjonalnych warsztatach dla kadry zarządzającej obiektami Spa i korzystania z międzynarodowych doświadczeń i unikatowej wiedzy prowadzącej Dori Soukup.


Pełną informację wraz z formularzem zgłoszeniowym znajdują się na stronie internetowej: www.akademiaspa.pl.




PROGRAM WARSZTATÓW

Sukces Twojego Spa w roku 2009.
Sprostać wyzwaniom trudnych czasów


Prowadząca: Dori Soukup

Miejsce: Hotel Stok****, Wisła

Czas: 15 – 17 września 2009


Dzień pierwszy

Trendy Spa

„Kamienie milowe” branży Spa

Przyszłość Spa: możliwości i wyzwania

Trendy zabiegowe

Budowanie efektywnego i zgranego zespołu

System zatrudniania C.L.A.R.I.T.I. – krok po kroku, jak kwalifikować, prowadzić rozmowy kwalifikacyjne i zatrudniać właściwych pracowników

5-kroków jak stworzyć i utrzymać profesjonalny zespół pracowników

Zarys ścieżki kariery w Twojej organizacji

Uzależnienie wynagrodzeń od wydajności pracy

Tworzenie programu nagród i wyróżnień

Ustalanie programu szkoleń i programu coachingowego

Ocena wydajności i ewaluacja pracownika

Relacje w zespole – jaki styl zarządzania wybrać, by zespół osiągał najlepsze efekty

Strategie motywacyjne – jak utrzymać motywację i nastawienie na cel w zespole

Profesjonalna Recepcja a wzrost przychodów Spa

Recepcja i Rezerwacja: określanie misji, roli i celów

Statystyki konsumenckie

3-kroki to do zapewnienia gościom wspaniałych doznań Spa

Zarządzanie połączeniami telefonicznymi

Check-in i Check-out

Recepcja i Rezerwacja - kluczowe czynniki

Wdrażanie zmian


Dzień drugi

Budowanie strategii finansowej

Stabilność finansowa i wzrost

Budowanie strategii finansowej

Zrozumieć budżetowanie

Jasne cele finansowe

Tworzenie budżetu

Zarządzanie budżetem

Monitorowanie budżetu

Rachunek zysków i strat

Przykład budżetu oraz rachunku zysków i strat

Co robić, a czego nie robić w finansach

Maksymalizacja przychodów z usług i ze sprzedaży detalicznej

Oczekiwania konsumentów Spa

Zwiększanie przychodów z usług i ze sprzedaży detalicznej: system rekomendacji P.R.I.D.E.

Zarządzanie stanem magazynowym: produkty profesjonalne i detaliczne

Marketing Twoich usług: niskobudżetowy marketing

Wdrażanie zmian dla osiągnięcia sukcesu!


Dzień trzeci

Innowacyjne systemy wynagrodzeń

Zasady wynagradzania pracowników

Kroki do stworzenia innowacyjnego system wynagrodzeń

Definiowanie prawidłowych proporcji finansowych

Parametry wynagrodzeń wg stanowiska

Kroki do zredukowania kosztów wynagrodzeń dzięki wdrożeniu system bazującego na VPG

Przykłady bazującego na wydajności planu wynagrodzeń dla poszczególnych stanowisk:

dyrektor/manager Spa

kosmetyczka/masażysta

recepcjonistka

Wskazówki jak utrzymać zaangażowanie w zespole

Planowanie i tworzenie koncepcji Spa, które odniesie sukces

Badanie rynku – wybór odpowiedniej lokalizacji

Definiowanie wyjątkowości Twojego Spa

Koncepcja – doznania gości

Planowanie powierzchni

Planowanie finansowe

Studium wykonalności

Koszty rozpoczęcia działalności

Finansowanie

Budżet - prognozowanie

Tworzenie unikalnych doznań Spa

Protokoły zabiegowe i rytuały

Lokal Spa

Wyposażenie

Meble

Inne udogodnienia

Sprzedaż detaliczna

Efektywny merchandising

Plan marketingowy

Jakich błędów unikać

Jak z powodzeniem wdrożyć zmiany?

 

Prowadząca: Dori Soukup

Posiada 20 lat doświadczenia w branży hotelarskiej. W tym czasie zajmowała szereg kluczowych stanowisk kierowniczych, w tym Vice-Prezes ds. sprzedaży i marketingu w Wyndham Resorts. Jest znanana całym świecie z doskonałych zdolności przywódczych i handlowych. Przez ostatnie 7 lat Dori była konsultantem zarządzającym w firmie Pevonia Botanica.W ramach pracy z Pevonią, Dori współpracowała z liderami Spa na całym świecie. Jako lider branży, Dori jest częstym prelegentem na konferencjach Spa. Jej pasja do rozwijania i przeprowadzania szkoleń i programów coachingowych pomaga profesjonalistom w branży przezwyciężać problemy wzmacniając ich sukces zawodowy. Dori przeprowadziła wiele seminariów poświęconych biznesowi Spa.Jej artykuły publikowane są w wiodących publikacjach branżowych. Biegłość Dori w zakresie przywództwa i doradztwa wpłynęła pozytywnie na sukces profesjonalistów Spa na całym świecie.


Organizator: Supernova Akademia Spa

Wraz z bardzo dynamicznym rozwojem rynku Spa&Wellness w Polsce wzrasta zapotrzebowanie na specjalistyczną wiedzę i doskonałe umiejętności praktyczne w tej dziedzinie. W dobie dużej konkurencji na rynku, nie wystarczy tylko poprawne wykonanie zabiegu, znane marki produktów czy zachęcający wystrój wnętrz. Czynnikami określającymi powodzenie i renomę Spa są dzisiaj: skuteczne zarządzanie, wyjątkowość i jakość świadczonych usług oraz stworzenie atmosfery, w której każdy gość poczuje się wyjątkowo.


Odpowiedzią na rosnące potrzeby edukacyjne z zakresu Spa&Wellness jest projekt szkoleniowy Supernova Akademia Spa. Bazując na wieloletnim doświadczeniu oraz bogatym zapleczu merytorycznym naszych trenerów, chcemy wdrażać w pełni profesjonalne programy szkoleniowe dopasowane do specyfiki i potrzeb branży Spa. Ścisła współpraca z Insparation Management, Academy of Esthetics and Spa Therapies Sylvie Hennessy oraz Interdesign Spa Consulting Group dała możliwość przygotowania kompleksowej oferty szkoleń dostępnej dla inwestorów, dyrektorów, managerów oraz terapeutów w jednym miejscu.


Przygotowane przez nas programy poszczególnych szkoleń zostały dobrane pownikliwej analizie rynku Spa&Wellness uwzględniającej jego bieżące potrzeby. Zależy nam, by uczestnicy naszych szkoleń mieli dostęp do profesjonalnej wiedzy ze swoich obszarów kompetencji, wiedzieli jak ją stosować w praktyce, a przez to mogli zapewnić sobie i ośrodkowi Spa przewagę konkurencyjną i długookresowy sukces w branży.


Z równą uwagą dbamy również o profesjonalną obsługę około szkoleniową. Każdy najdrobniejszy szczegół związany z produktami edukacyjnymi jest traktowany wyjątkowo po to by uczestnicy naszych szkoleń po za profesjonalną wiedzą otrzymali również profesjonalną obsługę.


Supernova Akademia Spa jest projektem stworzonym przez firmę Supernova, którajest liderem w branży kosmetyki profesjonalnej i odnowy biologicznej. W roku 2009 będzie obchodziła swoje dwudziestolecie istnienia, co oznacza, że jest najdłużej działającą firmą na rynku polskim w swojej branży. Jest wyłącznym dystrybutorem na polskim rynku, wiodącej na całym świecie marki produktów do pielęgnacji Spa, Pevonia Botanica oraz marki Long Time Liner do makijażu długotrwałego. W ofercie firmy znajduje się wyposażenie Spa, salonów kosmetycznych oraz gabinetów medycyny estetycznej, marek takich jak: Ellipse, Skin Jet, Lemi, Corrective Cosmetics, ISHI. Od września 2008 Supernova jest także wyłącznym przedstawicielem włoskiej firmy Starpool, oferującej innowacyjne wyposażenie Wellness.


Patronat medialny warsztatów:

La Nouvelle Esthetique, Hotelarz, Horeca.pl,Spa Business, Estete Market, Eden




Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *