E-marketing dla hoteli oraz biur podróży podczas targów TOUR SALON

Już za tydzień (Targi TOUR SALON Poznań, 22.10.2009) podczas konferencji E-fektywny Marketing niezależni eksperci zaprezentują najnowsze badania i trendy w e-marketingu dla branży turystycznej i hotelarskiej. Eksperci m.in. z Google, MaxRoy, Allegro, Symetrii, Divente oraz Blip.pl pokażą jak skutecznie wykorzystywać promocję w Internecie. Udział w konferencji zapowiedzieli uczestnicy m.in. z Polski, Holandii i Niemiec.


Konferencja ma pokazać, jak istotne w strategii marketingowej hotelu i firmy turystycznej są wyszukiwarki internetowe. Eksperci przedstawią sposoby prowadzenia efektywnego marketingu w Internecie oraz przybliżą możliwości mierzenia działań marketingowych w sieci. Wiele miejsca specjaliści poświęcą zagadnieniom  związanym z funkcjonalnością i użytecznością stron hotelowych i turystycznych. Uczestnicy spotkania dowiedzą się też, jak skutecznie wykorzystać mikroblogi i technologie wideo w strategiach marketingowych.


W ramach projektu E-fektywny Marketing zorganizowane zostaną warsztaty dla hoteli i firm turystycznych z reklamy internetowej w wyszukiwarkach, prowadzone 23 października przez firmę doradczą MaxROY.com.


Konferencji towarzyszyć będzie ponadto przegląd stron internetowych Dobra Strona Turystyki, podczas którego praktycy z marketingu internetowego wyróżnią również najbardziej interesujące witryny www.


Spotkanie odbędzie się podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji targów turystycznych TOUR SALON 2009, które co roku gromadzą blisko 800 wystawców z kilkudziesięciu krajów oraz wielotysięczną publiczność.


Więcej informacji na stronie www.toursalon.pl , www.hotelnews.pl , www.sprawnymarketing.pl


PROGRAM

22 października 2009

Konferencja E-fektywny Marketing w turystyce i hotelarstwie

1. Strategie wykorzystania systemu Google AdWords w turystyce i hotelarstwie - Tomasz Frontczak, MaxROY.com
2. Specyfika pozycjonowania stron turystycznych w Google - Cezary Lech, GoldPosition.pl
3. Analityka internetowa w e-Turystyce - Bartek Berlinski, Allegro.pl
4. Użyteczna strona hotelu - Piotr Jardanowski, Symetria.
5. Logika i emocje w serwisie WWW. Czyli o tym jak zbudować pozytywne odczucia a następnie skłonić do rezerwacji - Tomasz Karwatka, Divante.
6. Wyszukiwarka jako kanał planowania i realizacji sprzedaży - Michał Kramarz, Google Polska
7. Jak przygotować skuteczną kampanię - Piotr Zalewski, Google Polska
8. Wykorzystanie mikroblogingu w turystyce i hotelarstwie - Marcin Jagodziński, Blip.pl
9. Technologie wideo oraz richmedia w e-turystyce - Nikodem Krajewski, Ideacto.pla

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *