Wdrożenie w 27 obiektach sieci LAHotels inauguruje obecność firmy Amadeus na rynku brazylijskim
Firma Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych dla branży turystycznej, poinformowała o zawarciu z siecią LAHotels SA umowy dotyczącej partnerskiej współpracy technologicznej.
Kooperacja obejmuje dostawę systemu zarządzania obiektami (PMS – Property Management System), przystosowanego do obsługi wielu placówek. Aplikacja pozwoli optymalnie wykorzystać zasoby hotelowe i zaoferować klientom zindywidualizowane usługi we wszystkich obiektach sieci.
Założona w 2007 roku firma LAHotels jest trzecią co do wielkości siecią hoteli w Brazylii, dysponującą obecnie 27 czynnymi hotelami, z których większość znana jest pod markami Tulip Inn lub Golden Tulip Hotel. Wdrożenie w pierwszych hotelach sieci zostanie ukończone
w czwartym kwartale 2009 roku.
Obejmujące wiele obiektów rozwiązanie, obsługiwane przez centrum danych LAHotels
w Sao Paulo, realizować będzie liczne dostępne za pośrednictwem systemu Amadeus
Hotel PMS funkcje, tj.: obsługę recepcji, zarządzanie konferencjami, obsługę sprzedaży
i marketingu, a także interfejsy dla lokalnych systemów innych dostawców.
Rozwiązanie dostępne będzie w brazylijskiej odmianie języka portugalskiego.
– Wybraliśmy firmę Amadeus ze względu na jej doświadczenie, globalny zasięg oraz osiągnięcia
w zakresie wdrażania złożonych projektów – mówi Peter van Voorst Vader, dyrektor generalny LAHotels. – W miarę rozwoju naszej sieci hotelowej planujemy wdrożenie platformy Amadeus również w kolejnych, nowych obiektach – zarówno w Brazylii, jak i w innych rejonach Ameryki Łacińskiej – dodaje.
System PMS firmy Amadeus dostarcza jednolity interfejs i podgląd dostępnych miejsc
w poszczególnych obiektach, a także kompleksowy obraz indywidualnych preferencji gości, umożliwiając obsłudze hotelowej spersonalizowane podejście do klientów, przekładające się na większą dochodowość placówek.
– Pomimo obecnego kryzysu ekonomicznego, Brazylia posiada wszelkie warunki do rozwoju turystyki, więc z optymizmem patrzymy na rozwój naszej współpracy z LAHotels – mówi Wolfgang Emperger, dyrektor ds. sprzedaży międzynarodowej w Amadeus Hospitality.
Firma Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych dla branży turystycznej, poinformowała o zawarciu z siecią LAHotels SA umowy dotyczącej partnerskiej współpracy technologicznej.
Kooperacja obejmuje dostawę systemu zarządzania obiektami (PMS – Property Management System), przystosowanego do obsługi wielu placówek. Aplikacja pozwoli optymalnie wykorzystać zasoby hotelowe i zaoferować klientom zindywidualizowane usługi we wszystkich obiektach sieci.
Założona w 2007 roku firma LAHotels jest trzecią co do wielkości siecią hoteli w Brazylii, dysponującą obecnie 27 czynnymi hotelami, z których większość znana jest pod markami Tulip Inn lub Golden Tulip Hotel. Wdrożenie w pierwszych hotelach sieci zostanie ukończone
w czwartym kwartale 2009 roku.
Obejmujące wiele obiektów rozwiązanie, obsługiwane przez centrum danych LAHotels
w Sao Paulo, realizować będzie liczne dostępne za pośrednictwem systemu Amadeus
Hotel PMS funkcje, tj.: obsługę recepcji, zarządzanie konferencjami, obsługę sprzedaży
i marketingu, a także interfejsy dla lokalnych systemów innych dostawców.
Rozwiązanie dostępne będzie w brazylijskiej odmianie języka portugalskiego.
– Wybraliśmy firmę Amadeus ze względu na jej doświadczenie, globalny zasięg oraz osiągnięcia
w zakresie wdrażania złożonych projektów – mówi Peter van Voorst Vader, dyrektor generalny LAHotels. – W miarę rozwoju naszej sieci hotelowej planujemy wdrożenie platformy Amadeus również w kolejnych, nowych obiektach – zarówno w Brazylii, jak i w innych rejonach Ameryki Łacińskiej – dodaje.
System PMS firmy Amadeus dostarcza jednolity interfejs i podgląd dostępnych miejsc
w poszczególnych obiektach, a także kompleksowy obraz indywidualnych preferencji gości, umożliwiając obsłudze hotelowej spersonalizowane podejście do klientów, przekładające się na większą dochodowość placówek.
– Pomimo obecnego kryzysu ekonomicznego, Brazylia posiada wszelkie warunki do rozwoju turystyki, więc z optymizmem patrzymy na rozwój naszej współpracy z LAHotels – mówi Wolfgang Emperger, dyrektor ds. sprzedaży międzynarodowej w Amadeus Hospitality.
Dodaj komentarz