Brazylijska sieć LAHotels wybiera system zarządzania obiektami firmy Amadeus

Wdrożenie w 27 obiektach sieci LAHotels inauguruje obecność firmy Amadeus na rynku brazylijskim


Firma Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych dla branży turystycznej, poinformowała o zawarciu z siecią LAHotels SA umowy dotyczącej partnerskiej współpracy technologicznej.


Kooperacja obejmuje dostawę systemu zarządzania obiektami (PMS – Property Management System), przystosowanego do obsługi wielu placówek. Aplikacja pozwoli optymalnie wykorzystać zasoby hotelowe i zaoferować klientom zindywidualizowane usługi we wszystkich obiektach sieci.


Założona w 2007 roku firma LAHotels jest trzecią co do wielkości siecią hoteli w Brazylii, dysponującą obecnie 27 czynnymi hotelami, z których większość znana jest pod markami Tulip Inn lub Golden Tulip Hotel. Wdrożenie w pierwszych hotelach sieci zostanie ukończone
w czwartym kwartale 2009 roku.


Obejmujące wiele obiektów rozwiązanie, obsługiwane przez centrum danych LAHotels
w Sao Paulo, realizować będzie liczne dostępne za pośrednictwem systemu Amadeus
Hotel PMS funkcje, tj.: obsługę recepcji, zarządzanie konferencjami, obsługę sprzedaży  
i marketingu, a także interfejsy dla lokalnych systemów innych dostawców.  
Rozwiązanie dostępne będzie w brazylijskiej odmianie języka portugalskiego.


– Wybraliśmy firmę Amadeus ze względu na jej doświadczenie, globalny zasięg oraz osiągnięcia
w zakresie wdrażania złożonych projektów – mówi Peter van Voorst Vader, dyrektor generalny LAHotels. – W miarę rozwoju naszej sieci hotelowej planujemy wdrożenie platformy Amadeus również w kolejnych, nowych obiektach – zarówno w Brazylii, jak i w innych rejonach Ameryki Łacińskiej – dodaje.


System PMS firmy Amadeus dostarcza jednolity interfejs i podgląd dostępnych miejsc
w poszczególnych obiektach, a także kompleksowy obraz indywidualnych preferencji gości, umożliwiając obsłudze hotelowej spersonalizowane podejście do klientów, przekładające się na większą dochodowość placówek.


– Pomimo obecnego kryzysu ekonomicznego, Brazylia posiada wszelkie warunki do rozwoju turystyki, więc z optymizmem patrzymy na rozwój naszej współpracy z LAHotels – mówi Wolfgang Emperger, dyrektor ds. sprzedaży międzynarodowej w Amadeus Hospitality.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *