Spotkanie Komisji Dostawców dla HoReCa IGHP

W dniu 18.02.2010 odbyło się pierwsze spotkanie Komisji Dostawców dla branży HoReCa Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. W pracach komisji będą uczestniczyć firmy, które są dostawcami dla sektora HoReCa oraz przedstawiciele hoteli. Jednym z ważniejszych celów tej Komisji będzie praca na rzecz integracji obu środowisk oraz znalezienie platformy, łączącej dostawców z hotelami w ramach Izby. Komisja zamierza zająć się opracowaniem kryteriów do udzielania rekomendacji i certyfikacji dostawców HoReCa, organizacją branżowych spotkań tematycznych m.in. z zakresu ekologii, bezpieczeństwa, czy nowych technologii oraz integracją dostawców i hoteli.


„Bardzo się cieszę, że kierownictwo Izby wyszło z inicjatywą utworzenia komisji dostawców, ponieważ i w naszej branży nadszedł czas do szerokiej współpracy konkurentów, aby lepiej trafiać w potrzeby odbiorców, jakimi są dla nas hotele, podnosić standardy jakościowe współpracy oraz dążyć do tego, aby na rynku było coraz więcej profesjonalnych dostawców, rozumiejących specyfikę branży” – powiedziała Violetta Hamerska – powiedziała Przewodnicząca Komisji, dyrektor zarządzający Nordic Team Hoist Technology.


„Chcemy stworzyć możliwości partnerskiej współpracy między hotelami i dostawcami, wykraczającej poza zwykłą wymianę handlową. Stawiamy na wspólne działania i wymianę informacji, którą będziemy dzielić się ze wszystkimi zainteresowanymi przedstawicielami braży HoReCa. Zapraszam do współpracy z IGHP, wszystkich którzy chcą aktywnie wpływać na pozytywne zmiany w branży.” – powiedział Aleksander Pietyra, Prezes IGHP


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *