Novotel - znana na całym świecie marka hoteli 3- i 4-gwiazdkowych
wzmacnia swoją więź z klientami, uruchamiając sklep internetowy
novotelstore.com.
Novotel reaguje na potrzeby klientów
Sklep internetowy to odpowiedź na oczekiwania klientów doceniających jakość wyposażenia oraz produktów, z których korzystają w czasie pobytu w hotelach Novotel. Dla samej marki jest to również atrakcyjna forma rozszerzenia oferty dla gości, którzy mogą w ten sposób potwierdzić swoje przywiązanie do marki i mieć z nią kontakt także po opuszczeniu hotelu.
Novotel prezentuje swoje usługi na stronie novotelstore.com. Internauci mogą tam zapoznać się z ofertą oraz złożyć bezpośrednie zamówienie. Mogą też dzwonić do biura obsługi klienta pod numer: 00 800 123 22 123*. novotelstore.com został uruchomiony na całym świecie w dwóch wersjach językowych – angielskiej i francuskiej.
* Europejskie bezpłatne połączenie telefoniczne – dostępne od poniedziałku do piątku od godziny 08.00 do 20.00 (GMT+1) – bezpłatne z telefonu stacjonarnego lub +33 1 41 51 54 24
Novotel w domu
Lojalni klienci marki są zaproszeni na www.novotelstore.com do odkrywania wszystkich wartości Novotel poprzez wybór produktów pogrupowanych w cztery kategorie:
• „Relaxation”: łóżko Novotel, poduszki, kołdry
• „Well-being”: zestaw kąpielowy, szlafrok, zestaw kosmetyków "N"
• „Family”: stół i fotele z serii designerskiej B.a.b.a oraz pufy i poduchy Barbapapa
• „Contemporary Art”: DVD Digital Art, oryginalne grafiki komputerowe przygotowane specjalnie dla marki Novotel.
“Hotels at home” – ekspert od sklepów online
W ramach tego projektu Novotel współpracuje z firmą „Hotels at Home”, która specjalizuje się w opracowaniu specjalnych programów lojalnościowych i dostarcza usługi marketingowe oraz logistyczne dla tej branży. „Hotels at Home” jest również światowym liderem w tworzeniu sklepów internetowych dla klientów na całym świecie. Firma zapewnia pomoc w zakresie marketingu i logistyki sprzedaży online w branży hotelarskiej. „Hotels at Home” współpracuje już na przykład z marką hoteli luksusowych – Sofitel, w zakresie prowadzenia sklepu internetowego SoBoutique.
Novotel reaguje na potrzeby klientów
Sklep internetowy to odpowiedź na oczekiwania klientów doceniających jakość wyposażenia oraz produktów, z których korzystają w czasie pobytu w hotelach Novotel. Dla samej marki jest to również atrakcyjna forma rozszerzenia oferty dla gości, którzy mogą w ten sposób potwierdzić swoje przywiązanie do marki i mieć z nią kontakt także po opuszczeniu hotelu.
Novotel prezentuje swoje usługi na stronie novotelstore.com. Internauci mogą tam zapoznać się z ofertą oraz złożyć bezpośrednie zamówienie. Mogą też dzwonić do biura obsługi klienta pod numer: 00 800 123 22 123*. novotelstore.com został uruchomiony na całym świecie w dwóch wersjach językowych – angielskiej i francuskiej.
* Europejskie bezpłatne połączenie telefoniczne – dostępne od poniedziałku do piątku od godziny 08.00 do 20.00 (GMT+1) – bezpłatne z telefonu stacjonarnego lub +33 1 41 51 54 24
Novotel w domu
Lojalni klienci marki są zaproszeni na www.novotelstore.com do odkrywania wszystkich wartości Novotel poprzez wybór produktów pogrupowanych w cztery kategorie:
• „Relaxation”: łóżko Novotel, poduszki, kołdry
• „Well-being”: zestaw kąpielowy, szlafrok, zestaw kosmetyków "N"
• „Family”: stół i fotele z serii designerskiej B.a.b.a oraz pufy i poduchy Barbapapa
• „Contemporary Art”: DVD Digital Art, oryginalne grafiki komputerowe przygotowane specjalnie dla marki Novotel.
“Hotels at home” – ekspert od sklepów online
W ramach tego projektu Novotel współpracuje z firmą „Hotels at Home”, która specjalizuje się w opracowaniu specjalnych programów lojalnościowych i dostarcza usługi marketingowe oraz logistyczne dla tej branży. „Hotels at Home” jest również światowym liderem w tworzeniu sklepów internetowych dla klientów na całym świecie. Firma zapewnia pomoc w zakresie marketingu i logistyki sprzedaży online w branży hotelarskiej. „Hotels at Home” współpracuje już na przykład z marką hoteli luksusowych – Sofitel, w zakresie prowadzenia sklepu internetowego SoBoutique.
Komentarze