Rozwijaj swoje kompetencje managerskie z Akademią Hotelarza   AKADEMIA HOTELARZA

Rosnące koszty prowadzenia działalności, rotacja pracowników, duża konkurencja – cała branża hotelowa mierzy się obecnie z podobnymi wyzwaniami.



Każdy dobry manager ma swoje sposoby na radzenie sobie z tymi problemami.
Warto jednak wiedzieć co i jak robią pozostali na rynku. Nasi eksperci podpowiedzą Ci jakie strategie obierają inni, jakie rozwiązania sprawdzają się w czołowych hotelach niezależnych i sieciowych.

To wiedza która na pewno Ci się przyda!

Skorzystaj ze szkoleń managerskich Akademii Hotelarza, gdzie otrzymasz narzędzia i sprawdzone rozwiązania, dzięki którym poprawisz wyniki obiektu, skutecznie zrekrutujesz i zmotywujesz pracowników, stworzysz najlepszą ofertę, zoptymalizujesz koszty, wyeliminujesz nadużycia, wprowadzisz procedury, podniesiesz średnią cenę i obłożenie, a Twój obiekt w konsekwencji tych działań będzie zarabiał więcej!

Szanujemy Twój czas!

Każde ze szkoleń trwa TYLKO JEDEN DZIEŃ, jest maksymalnie skondensowane, pełne praktycznych porad i wypróbowanych rozwiązań gotowych do zastosowania. Szkoleniowcami są wyłącznie najlepsi eksperci, doświadczeni dyrektorzy sieci i hoteli, liderzy w swoich dziedzinach, z wieloletnią praktyką zawodową w hotelach sieciowych i niezależnych.

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ

HARMONOGRAM SZKOLEŃ:

Zarządzanie recepcją hotelową
2023-02-09, Courtyard by Marriott Warsaw Airport

To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze, czy będzie ze swojego pobytu zadowolony, ale także ile wyda w naszym hotelu.

Zapraszamy na specjalistyczne seminarium dla kadry zarządczej hoteli podczas którego dowiesz się jak rekrutować, wynagradzać, organizować pracę, premiować i wreszcie motywować do działań prosprzedażowych pracowników recepcji.


SEMINARIUM POLECANE SZCZEGÓLNIE: Właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli, kierownikom recepcji
Sprawdź szczególy »


Revenue Management – poziom podstawowy
2023-02-23, Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Zarówno hotele miejskie, jak i wypoczynkowe, muszą w obecnej sytuacji wciąż dbać o maksymalizowanie przychodu z każdego sprzedanego pokoju. Tylko dzięki temu będą mogły generować zysk przy wysokich kosztach. Które segmenty gości warto obecnie poszerzyć i dlaczego? Merytoryczne warsztaty zostaną przeprowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Pana Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.

Uczestnicy podczas szkolenia otrzymają innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Będzie również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.


SEMINARIUM POLECANE SZCZEGÓLNIE: Revenue managerom, działom sprzedaży i marketingu
Sprawdź szczególy »


Efektywne zarządzanie restauracją hotelową
2023-03-09, Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Wzrost kosztów prowadzenia działalności powoduje, że coraz trudniej jest generować zadowalające wyniki hotelowym restauracjom. Jednak większość restauracji hotelowych mogłaby uzyskiwać znacznie lepsze rezultaty dzięki zastosowaniu analityki i skutecznemu wyeliminowaniu nadużyć.

Podpowiemy Ci jak zastosować to w praktyce i jakie skuteczne rozwiązania można zaczerpnąć od hoteli sieciowych.

Restauracja hotelowa nie musi świecić pustkami, ale może być ważnym elementem pracującym na przychody hotelu. Przedstawimy przykłady i omówimy punkt po punkcie jak sprawić, by hotelowa restauracja zaczęła cieszyć się popularnością wśród gości hotelowych, a także gości z zewnątrz. Zaprezentujemy sprawdzone metody dzięki którym goście będą chętniej korzystać z restauracji, a także uda się ograniczyć nadużycia, uszczelnić system zamówień, a w konsekwencji zarobić więcej.


SEMINARIUM POLECANE SZCZEGÓLNIE: Właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli, szefom kuchni
Sprawdź szczególy »


Optymalizacja kosztów w hotelu
2023-03-30, Courtyard by Marriott Warsaw Airport

W tym roku borykamy się z tym wszyscy, rosnące koszty prowadzenia działalności hotelarskiej powodują spadek rentowności prowadzenia biznesu. Nowa rzeczywistość w jakiej znalazło się hotelarstwo wymusza konieczność maksymalnego skoncentrowania się na wyeliminowaniu zbędnych i optymalizacji niezbędnych kosztów w obiektach, aby te mogły generować zadowalający zysk.

Na czym się koncentrować, w których nieoczywistych obszarach najłatwiej wprowadzić oszczędności i gdzie ich szukać? Jakie elementy można optymalizować bez obawy istotnego obniżenia standardu obiektu?

Nasz ekspert, manager z wieloletnią, popartą sukcesami praktyką, podpowie podczas tego specjalistycznego szkolenia w jakich obszarach szukać oszczędności zarówno po stronie kosztów stałych, jak i zmiennych.


SEMINARIUM POLECANE SZCZEGÓLNIE: Właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli
Sprawdź szczególy »


Revenue Management – warsztaty praktyczne
2023-04-27, Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Specjalistyczne praktyczne szkolenie online. Grupa max 18 osób! Realne przykłady, praca na komputerach! Cały dzień specjalistycznych, na bieżąco komentowanych zadań pod okiem jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group.


SEMINARIUM POLECANE SZCZEGÓLNIE: Revenue managerom, działom sprzedaży i marketingu
Sprawdź szczególy »


Dyrektor hotelu – strateg i lider
2023-05-11, Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Wyjątkowe seminarium szkoleniowe, którego celem jest wzrost efektywności działań menedżerów hotelarstwa. Przekazuje uczestnikom know-how i narzędzia na najwyższym poziomie, pozwalające budować stabilną i trwałą wartość organizacji.

Nasz ekspert z wieloletnią, popartą sukcesami karierą zawodową, podzieli się swoją wiedzą, doświadczeniem i podpowie konkretne techniki poprawy skuteczności decyzji biznesowych. Zwróci uwagę na rozwój takich kompetencji jak efektywne organizowanie pracy poszczególnych działów hotelu, rekrutowania i motywowania pracowników, czy wprowadzania efektywnych standardów pracy.


SEMINARIUM POLECANE SZCZEGÓLNIE: Właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli
Sprawdź szczególy »


Budowanie i zarządzanie działem sprzedażowym w hotelu
2023-06-15, Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak liderzy branży budują i zarządzają działami sprzedaży w hotelu!
Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe dobrych pracowników powodują, że musimy na nowo definiować nasze podejście do rynku pracy.


SEMINARIUM POLECANE SZCZEGÓLNIE: Właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli
Sprawdź szczególy »


Akademia Hotelarza jest sekcją szkoleniową działającą z sukcesem już od ponad 15 lat przy najpopularniejszym magazynie branży hotelowej, miesięczniku Hotelarz.

W ramach Akademii Hotelarza organizowane są uznawane za najlepsze w branży eksperckie szkolenia dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli, dzięki którym uczestnicy doskonalą swoje kompetencje, wymieniają się wiedzą i poznają najskuteczniejsze rozwiązania stosowane przez hotele sieciowe i liderów rynku niezależnego.

/ Trenerami Akademii Hotelarza są tylko najlepsi krajowi fachowcy, liderzy swoich dziedzin, z wieloletnim doświadczeniem rynkowym.

/ Wszystkie szkolenia prowadzone są według sprawdzonej formuły praktycy-praktykom, z ogromnym naciskiem na praktyczny aspekt i użyteczność przekazywanej wiedzy.

W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Wiola Wiater
22 333 88 10, 509 416 935
w.wiater@pws-promedia.pl


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *