AH: Efektywne zarządzanie hotelem niezależnym (27.06.2024)

Już 27 czerwca zapraszamy do warszawskiego hotelu Courtyard na kolejne, profesjonalne szkolenie dla właścicieli i managementu obiektów hotelowych z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem seminarium prowadzonego przez Marcina Gałązkę, dyrektora 206-pokojowego hotelu Sound Garden, będzie „Efektywne zarządzanie hotelem niezależnym” i szukanie przewag nad sieciową konkurencją. Warszawski hotel Sound Garden doskonale radzi sobie na stołecznym […]

Czytaj dalej


AH: W Akademii Hotelarza o zarządzaniu ceną w hotelu

W ostatni czwartek 11 kwietnia w hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem warsztatów prowadzonych przez Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group, były podstawowe metody zarządzania ceną w hotelu. Revenue Management to strategia bez której nie może się już obyć żaden zarządzany w […]

Czytaj dalej


Optymalizacja kosztów w Akademii Hotelarza

Kilkunastu właścicieli i managerów hoteli z całej Polski wzięło udział, w ostatni czwartek 29 lutego, w kolejnym z tegorocznych szkoleń w ramach Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania prowadzonego przez Radosława Altheima, dyrektora zarządzającego Q Hotels, była optymalizacja kosztów w hotelu. Rosnące koszty prowadzenia działalności są obecnie jednym z największych wyzwań, przed którymi stają hotelarze. […]

Czytaj dalej


AH:Optymalizacja kosztów w hotelu – klucz do zwiększenia zysków

Pomimo wzrostu przychodów zysk Twojego obiektu zjadany jest przez rosnące koszty prowadzenia działalności? To typowe bolączki właścicieli i kadry zarządzającej polskich hoteli. Podpowiemy Ci, gdzie szukać oszczędności, aby Twój obiekt generował wyższy zysk! Nasz ekspert, Radosław Altheim, dyrektor zarządzający sieci Q Hotels podzieli się z uczestnikami swoją wiedzą i sprawdzonymi metodami z zakresu analizy kosztów […]

Czytaj dalej


AH: Budowanie i skuteczne zarządzanie recepcją hotelową

Recepcja nieprzypadkowo nazywana jest sercem hotelu. To właśnie od tego działu zależy nie tylko w dużej mierze, czy gość będzie zadowolony ze swojego pobytu, ale także ile wyda w naszym hotelu. Dlatego właśnie zarządzaniu recepcją poświęcone było pierwsze z tegorocznych szkoleń Akademii Hotelarza, które odbyło się w ostatni czwartek 1 lutego w warszawskim hotelu Courtyard […]

Czytaj dalej


Akademia Hotelarza – Szkolenia managerskie, które dadzą Ci przewagę

Akademia Hotelarza już od 2006 roku pomaga podnosić kompetencje managerom i właścicielom hoteli miejskich i wypoczynkowych z całej Polski. To unikatowa formuła w ramach której najlepsi specjaliści ze swoich branż, dzielą się z praktykami hotelarstwa swoją wiedzą i doświadczeniem. Prezentujemy harmonogram szkoleń na najbliższy sezon wiosenny! Warto poświęcić jeden dzień, by pracować efektywniej i mieć […]

Czytaj dalej


Revenue management – warsztaty praktyczne

Za nami ósme z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. W czwartek 23 listopada w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyły się praktyczne warsztaty z zakresu zastosowania technik zarządzania ceną w hotelu, prowadzone przez Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group. Revenue management to obecnie jeden z najbardziej znaczących aspektów strategii operacyjnej hoteli. Celem warsztatów […]

Czytaj dalej


AH: O zarządzaniu przychodami w hotelach

W ostatni czwartek 21 września w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne z powakacyjnych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza, których celem jest doskonalenie kompetencji kadry managerskiej hoteli. Tym razem specjalistyczne warsztaty pod okiem Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group, poświęcone były podstawom z zakresu Revenue Managementu. Uczestnicy podczas szkolenia otrzymali sprawdzone […]

Czytaj dalej


Zarządzanie recepcją w Akademii Hotelarza

W hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze z powakacyjnych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem specjalistycznych warsztatów, prowadzonych przez Dominikę Romel, dyrektor generalną hotelu Hampton by Hilton w Gdańsku, było efektywne zarządzanie hotelową recepcją. To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od […]

Czytaj dalej


AH: Najlepsze szkolenia dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli – plan na ll połowę roku

Rosnące koszty prowadzenia działalności, rotacja pracowników, duża konkurencja – cała branża hotelowa mierzy się obecnie z podobnymi wyzwaniami. Każdy dobry manager ma swoje sposoby na radzenie sobie z tymi problemami. Nasi eksperci podpowiedzą Ci jakie strategie obierają inni, jakie rozwiązania sprawdzają się w czołowych hotelach niezależnych i sieciowych. To wiedza która na pewno Ci się […]

Czytaj dalej