AH:Optymalizacja kosztów w hotelu – klucz do zwiększenia zysków

Pomimo wzrostu przychodów zysk Twojego obiektu zjadany jest przez rosnące koszty prowadzenia działalności? To typowe bolączki właścicieli i kadry zarządzającej polskich hoteli. Podpowiemy Ci, gdzie szukać oszczędności, aby Twój obiekt generował wyższy zysk! Nasz ekspert, Radosław Altheim, dyrektor zarządzający sieci Q Hotels podzieli się z uczestnikami swoją wiedzą i sprawdzonymi metodami z zakresu analizy kosztów […]

Czytaj dalej


AH: Budowanie i skuteczne zarządzanie recepcją hotelową

Recepcja nieprzypadkowo nazywana jest sercem hotelu. To właśnie od tego działu zależy nie tylko w dużej mierze, czy gość będzie zadowolony ze swojego pobytu, ale także ile wyda w naszym hotelu. Dlatego właśnie zarządzaniu recepcją poświęcone było pierwsze z tegorocznych szkoleń Akademii Hotelarza, które odbyło się w ostatni czwartek 1 lutego w warszawskim hotelu Courtyard […]

Czytaj dalej


Akademia Hotelarza – Szkolenia managerskie, które dadzą Ci przewagę

Akademia Hotelarza już od 2006 roku pomaga podnosić kompetencje managerom i właścicielom hoteli miejskich i wypoczynkowych z całej Polski. To unikatowa formuła w ramach której najlepsi specjaliści ze swoich branż, dzielą się z praktykami hotelarstwa swoją wiedzą i doświadczeniem. Prezentujemy harmonogram szkoleń na najbliższy sezon wiosenny! Warto poświęcić jeden dzień, by pracować efektywniej i mieć […]

Czytaj dalej


Revenue management – warsztaty praktyczne

Za nami ósme z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. W czwartek 23 listopada w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyły się praktyczne warsztaty z zakresu zastosowania technik zarządzania ceną w hotelu, prowadzone przez Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group. Revenue management to obecnie jeden z najbardziej znaczących aspektów strategii operacyjnej hoteli. Celem warsztatów […]

Czytaj dalej


AH: O zarządzaniu przychodami w hotelach

W ostatni czwartek 21 września w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne z powakacyjnych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza, których celem jest doskonalenie kompetencji kadry managerskiej hoteli. Tym razem specjalistyczne warsztaty pod okiem Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group, poświęcone były podstawom z zakresu Revenue Managementu. Uczestnicy podczas szkolenia otrzymali sprawdzone […]

Czytaj dalej


Zarządzanie recepcją w Akademii Hotelarza

W hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze z powakacyjnych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem specjalistycznych warsztatów, prowadzonych przez Dominikę Romel, dyrektor generalną hotelu Hampton by Hilton w Gdańsku, było efektywne zarządzanie hotelową recepcją. To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od […]

Czytaj dalej


AH: Najlepsze szkolenia dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli – plan na ll połowę roku

Rosnące koszty prowadzenia działalności, rotacja pracowników, duża konkurencja – cała branża hotelowa mierzy się obecnie z podobnymi wyzwaniami. Każdy dobry manager ma swoje sposoby na radzenie sobie z tymi problemami. Nasi eksperci podpowiedzą Ci jakie strategie obierają inni, jakie rozwiązania sprawdzają się w czołowych hotelach niezależnych i sieciowych. To wiedza która na pewno Ci się […]

Czytaj dalej


AH: Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży w hotelu

W czwartek 15 czerwca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się ostatnie z wiosennych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone skutecznemu budowaniu i zarządzaniu działem sprzedaży w hotelu. Specjalistyczne warsztaty dla praktyków branży hotelowej prowadził Artur Derela, dyrektor warszawskiego pięciogwiazdkowego hotelu Renaissance, wcześniej przez ponad 20 lat związany z Grupą Orbis. Uczestnicy […]

Czytaj dalej


AH: Dyrektor hotelu – strateg i lider

W czwartek 11 maja odbyło się czwarte z tegorocznych seminariów szkoleniowych Akademii Hotelarza dla hotelarskich profesjonalistów, tym razem poświęcone doskonaleniu kompetencji dyrektorów hoteli. Specjalistyczne warsztaty prowadził Radosław Altheim, dyrektor zarządzający sieci Q Hotels. Nasz ekspert podzielił się z uczestnikami swoją wiedzą, doświadczeniem i podpowiedział konkretne techniki poprawy skuteczności decyzji biznesowych. Zwrócił także uwagę na rozwój takich […]

Czytaj dalej


AH: Praktycznie o kształtowaniu cen w hotelach

W czwartek 27 kwietnia w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne ze szkoleń Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone praktycznemu zastosowaniu polityki revenue management. W specjalistycznych warsztatach prowadzonych przez Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce Satoria Group, wzięło udział kilkunastu hotelarskich profesjonalistów z całej Polski. Uczestnicy podczas całkodziennych warsztatów doskonalili swoje kompetencje z zakresu […]

Czytaj dalej