Skuteczne zarządzanie hotelem wypoczynkowym/SPA

Jak tworzyć atrakcyjne, a jednocześnie zyskowne pakiety pobytowe? Jak skutecznie sprzedawać produkty luksusowe? Jak zarobić na strefie SPA w hotelu? Jak optymalnie zatrudniać przy sezonowym obłożeniu? Kiedy i jakie usługi warto outsourcing’ować? Dowiesz się tego wszystkiego już 7 listopada podczas wyjątkowego seminarium dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli resortowych, które odbędzie się w hotelu Courtyard […]

Czytaj dalej


Revenue Management w Akademii Hotelarza

W czwartek 17 października w hotelu Courtyard by Marriott odbyło się już 14 w tym roku specjalistyczne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem warsztatów w których uczestniczyło niemal 20 hotelarskich profesjonalistów, było zarządzanie ceną w hotelu. Praktyczne seminarium w formule praktycy-praktykom prowadzone było przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora […]

Czytaj dalej


Skuteczna sprzedaż konferencji i bankietów w Akademii Hotelarza

Dlaczego podobne obiekty położone w tej samej lokalizacji potrafią generować całkowicie odmienne wyniki ze sprzedaży konferencyjnej? Jak wyróżnić nasz hotel na tle konkurencji? Jak nie ulec presji cenowej i kalkulować oferty tak, by na nich dobrze zarobić, a klient był zadowolony? – te zagadnienia były przedmiotem ostatniego ze szkoleń Akademii Hotelarza, jakie odbyło się w […]

Czytaj dalej


Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w Akademii Hotelarza

We wtorek w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne już z zaplanowanych na wrzesień specjalistycznych szkoleń Akademii Hotelarza. Tym razem pod kierunkiem naszego eksperta, Elżbiety Nitsze, dyrektor hotelu Airport Okęcie, uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu tworzenia skutecznych zespołów sprzedażowych w hotelu. Nawet najlepiej położony i zaprojektowany hotel nie ma szans przebić się […]

Czytaj dalej


Zarządzanie hotelową recepcją w Akademii Hotelarza

To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze, czy będzie ze swojego pobytu zadowolony, ale także ile wyda w naszym hotelu. Jak rekrutować, wynagradzać, organizować pracę, premiować i wreszcie motywować do działań prosprzedażowych pracowników recepcji – temu poświęcone […]

Czytaj dalej


Akademia Hotelarza: Optymalizacja kosztów i zapobieganie nadużyciom

Zagadnienia związane z optymalizacją kosztów stałych i zmiennych były tematem kolejnego z tegorocznych szkoleń Akademii Hotelarza, które odbyło się w ostatni czwartek 11 września w hotelu Courtyard by Marriott. Podczas specjalistycznego seminarium dla właścicieli i dyrektorów hoteli nasz ekspert Tomasz Pieniążek, wiceprezes IGHP i współwłaściciel i partner w firmie doradztwa strategicznego i operacyjnego Mumotive Consulting […]

Czytaj dalej


Dyrektor hotelu – strateg i lider

W czwartek 5 września w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze z powakacyjnych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem celem seminarium prowadzonego przez Radosława Altheima, dyrektora generalnego sieci Q Hotels, był wzrost efektywności działań menedżerów. Podczas szkolenia uczestnicy, hotelarze z całej Polski, doskonalili swoje kompetencje z zakresu efektywnego organizowania pracy poszczególnych działów […]

Czytaj dalej


Optymalizacja kosztów i zapobieganie nadużyciom w hotelu

Pomimo wzrostu obłożenia i średniej ceny, zysk Twojego obiektu nie jest w pełni satysfakcjonujący? Uważasz, że ostatnio za bardzo rosną koszty działalności? To typowe problemy wielu hotelarzy w Polsce. Podpowiemy Ci jak ograniczyć koszty stałe i zmienne Podczas specjalistycznego seminarium dla właścicieli i dyrektorów hoteli poznasz sprawdzone metody optymalizacji kosztów hotelu stosowane przez sieci i […]

Czytaj dalej