Optymalizowanie kosztów z Akademią Hotelarza

31 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się drugie z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Spotkanie prowadzone przez Radosława Altheima, dyrektora zarządzającego sieci Q Hotels poświęcone były optymalizacji kosztów w hotelarstwie. Nowa rzeczywistość w jakiej znalazło się obecnie hotelarstwo wymusza konieczność maksymalnego skoncentrowania się na wyeliminowaniu zbędnych i optymalizacji niezbędnych kosztów w […]

Czytaj dalej


Sprawdź, jak inne hotele optymalizują koszty

Nowa rzeczywistość w jakiej znalazło się obecnie hotelarstwo wymusza konieczność maksymalnego skoncentrowania się na wyeliminowaniu zbędnych i optymalizacji niezbędnych kosztów w obiektach. Zapraszamy na specjalistyczne seminarium poświęcone optymalizacji kosztów w hotelach, które odbędzie się już 31 marca w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. To doskonała możliwość podpatrzenia jak swoje koszty optymalizują inni i jakie […]

Czytaj dalej


Optymalizowanie zysku z pokoi w Akademii Hotelarza

17 marca w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się pierwsze z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tematem warsztatów prowadzonych przez Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group, było optymalizowanie zysku ze sprzedanych pokoi, czyli wprowadzenie do revenue management. Zarówno hotele miejskie, jak i wypoczynkowe, muszą w obecnej trudnej sytuacji wciąż dbać […]

Czytaj dalej


Eksperckie warsztaty z ustalania cen w hotelarstwie. Już 17 marca

Zarówno hotele miejskie, jak i wypoczynkowe, muszą w obecnej trudnej sytuacji wciąż dbać o maksymalizowanie przychodu z każdego sprzedanego pokoju. Tylko dzięki temu będą mogły myśleć o nadrobieniu strat wygenerowanych podczas przestoju w poprzednich latach. Jak zrobić to najskuteczniej? Temu poświęcone będzie najbliższe szkolenie Akademii Hotelarza, które odbędzie się już 17 marca w hotelu Courtyard […]

Czytaj dalej


Skuteczne zarządzanie recepcją w Akademii Hotelarza

W środę 24 listopada w hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne z tegorocznych, stacjonarnych szkoleń Akademii Hotelarza. Tym razem seminarium poświęcone było skutecznemu zarządzaniu recepcją w hotelu. Podobnie jak pozostałe szkolenia Akademii Hotelarza, także to zostało przeprowadzone w myśl zasady praktycy-praktykom. Uczestnicy mieli więc możliwość poznania rozwiązań stosowanych przez innych hotelarzy, ale także praktyk […]

Czytaj dalej


Zarządzanie recepcją hotelową – Warszawa, 24.10

Już w najbliższą środę 24 października zapraszamy do hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport na specjalistyczne seminarium dla kadry zarządczej hoteli podczas którego dowiesz się jak rekrutować, wynagradzać, organizować pracę, premiować i wreszcie motywować do działań prosprzedażowych pracowników recepcji. To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do […]

Czytaj dalej


Praktycznie o Revenue Management

W warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się drugie z jesiennych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu praktycznego zastosowania polityki revenue management. Był to cały dzień specjalistycznych, na bieżąco komentowanych zadań pod okiem jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group. Uczestnicy bardzo […]

Czytaj dalej


Praktycznie o Revenue Management. Już za tydzień w Warszawie

Specjalistyczne praktyczne szkolenie online. Grupa max 18 osób! Realne przykłady, praca na komputerach! Cały dzień specjalistycznych, na bieżąco komentowanych zadań pod okiem jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group. Zapraszamy na specjalistyczne seminarium. Revenue Management – poziom średniozaawansowany (warsztaty praktyczne) Kiedy? – 21.10.2021 Gdzie? – W Warszawie, w hotelu Courtyard by […]

Czytaj dalej


Powrót Akademii Hotelarza

Akademia Hotelarza powróciła ze stacjonarnymi szkoleniami. W czwartek 7 października w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze w tym roku specjalistyczne seminarium dla hotelarzy, poświęcone maksymalizowaniu zysku z każdego sprzedanego pokoju. Warsztaty odbyły się w bardziej kameralnym gronie niż miało to miejsce w latach ubiegłych, jednak sprzyjało to bezpośrednim interakcjom i stworzyło możliwość […]

Czytaj dalej


Branżowa wiedza dla hotelarskich profesjonalistów

Pandemia koronawirusa sprawia, że hotelarstwo musi dostosować się do nowej rzeczywistości. Dlatego chcąc pomóc hotelarzom w tym trudnym procesie, opracowaliśmy cykl specjalistycznych szkoleń managerskich dotyczących najważniejszych zagadnień z jakimi branża będzie musiała się zmagać w najbliższych miesiącach. Chcemy pomóc właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli bezpiecznie pokonać trudny okres, proponując najwyższej jakości branżową wiedzę, która będzie […]

Czytaj dalej