Revenue Management – poziom podstawowy   AKADEMIA HOTELARZA

Już 26 lutego zapraszamy do hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie na wyjątkowe seminarium szkoleniowego poświęcone MAKSYMALIZACJI ZYSKU Z KAŻDEGO SPRZEDANEGO POKOJU W HOTELU.

Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak optymalnie wdrożyć i stosować politykę revenue management w Twoim obiekcie!

Dowiedz się jak robią to pozostali gracze na rynku.

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ>>

REVENUE MANAGEMENT, strategia ustalania cen w hotelarstwie – poziom l

Miejsce: Courtyard by Marriott, Warszawa

Szanujemy Twój czas!

 Szkolenie trwa tylko jeden dzień, jest maksymalnie skondensowane, pełne praktycznych porad i wypróbowanych rozwiązań gotowych do zastosowania.

Merytoryczne warsztaty zostaną przeprowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Pana Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.

Uczestnicy podczas szkolenia otrzymają innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Będzie również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.

HARMONOGRAM SZKOLENIA

9:15 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy


9:30 – 12:30 – Część I
    1. Komponenty Revenue Management oraz  historia tej praktyki biznesowej
    2. Kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
    3. Ekonomia, a Revenue Management, współzależność
    4. Segmentacja rynkowa
    5. Prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu


12:30 – 13:30 - Lunch/Networking


13:30 – 16:30 – Część II
    1. Pricing - od strategii do taktyki
    2. Strategia zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
    3. Zarządzanie dostępnością hotelu
    4. Benchmarking - analiza pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
    5. Marketing, a revenue management oraz zarządzanie reputacją
    6. Podsumowanie – złote myśli i wskazówki


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Wiola Wiater
22 333 88 10, 509 416 935
w.wiater@pws-promedia.pl


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *