Hotele Campanile przygotowały na lato specjalną ofertę dla rodzin

Hotele Campanile przygotowały na lato specjalną ofertę i pakiet usług z myślą o podróżujących rodzinach. Pod marką Campanile działa w Polsce 10 hoteli w dziewięciu największych miastach Polski.

Przy zameldowaniu każde z dzieci może liczyć na upominek w postaci magicznego worka z kredkami i grą, przygotowano też hotelowe kąciki malucha, a dla starszych dzieci kąciki gier, z planszówkami. Hotelowe restauracje Campanile oferują bogaty wybór kolorowych dań z kids menu oraz darmowe desery dostępne przy zamówieniu co najmniej jednego dania z menu ogólnego i jednego dania z menu dla dzieci.

Rodziny podróżujące w towarzystwie zwierząt domowych mogą liczyć na program Pets Friendly, dzięki któremu czworonożni goście mogą korzystać ze specjalnych usług. Na psy goszczące w hotelach Campanile czeka również karma od partnera programu – Doliny Noteci. Od tego sezonu mogą one również przebywać ze swoimi opiekunami w hotelowej restauracji – pod warunkiem, że zostaną przyprowadzone na smyczy oraz będą przestrzegały hotelowego regulaminu, który zapewnia komfort i poczucie bezpieczeństwa wszystkim gościom.

Zaktualizowano też ofertę Family Vibes, z której dotychczas rodziny mogły j korzystać wyłącznie w weekendy. Teraz od 7 lipca do 3 września, 25 proc. zniżki na pobyt jest dostępne przez cały tydzień przy rezerwacji co najmniej dwóch pokoi. Na życzenie gości hotele Campanile zapewniają bezpłatne łóżeczko dziecięce, łóżko rozkładane, krzesełko do karmienia, podgrzewacz do butelek i matę do przewijania. Dla dzieci do 10. roku życia przewidziano bezpłatny pobyt w pokoju rodziców, a dla dzieci do 12 lat – bezpłatne śniadanie.

– Położenie naszych obiektów w centrach najatrakcyjniejszych pod względem turystycznym miast w kraju lub w pobliżu popularnych, rodzinnych miejsc rozrywki sprawia, że są one chętnie wybierane podczas urlopowych podróży. Wierzymy, że przygotowane przez nas usługi i oferty specjalne sprawią, że tego lata hotele Campanile okażą się dla rodzin z dziećmi prawdziwą wakacyjną oazą spokoju – mówi Danuta Marcinkowska, marketing & PR coordinator w Louvre Hotels Group.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *