Garner – nowa marka sieci IHG pod konwersje   ŚWIAT

Sieć IHG Hotels & Resorts ogłosiła wprowadzenie nowej marki z segmentu midscale – Garner. Skierowana jest do właścicieli obiektów już działających, oferując niższy koszt konwersji na pokój niż Holiday Inn Express. To 19. marka w portfolio sieci.

Marka początkowo oferowana będzie na rynku amerykańskim, a pierwsze hotele mają zostać otwarte do końca 2023 roku. Sieć planuje otworzyć pod nią 500 hoteli w ciągu najbliższych 10 lat. Garner to kolejny krok w transformacji naszego portfolio marek, wprowadzający na rynek midscale markę, o której wiemy, że oczekują jej od IHG właściciele i goście. Właścicieli przyciągają korzyści płynące z globalnej skali IHG, platform technologicznych i wiodącego programu lojalnościowego IHG One Rewards. Mamy już ponad 100 ostatecznych deklaracji zainteresowania Garnerem, co świadczy o dużym potencjale w tym segmencie – mówi Elie Maalouf, chief executive officer IHG Hotels & Resorts, który pełni tę funkcję od maja tego roku.

Jak tłumaczył w rozmowie z serwisem skift.com: – Jeśli byłeś właścicielem istniejącego obiektu dobrej jakości w segmencie midscale, ale nie pasował on pod względem liczby pokoi, czy innych wymagań pod Holiday Inn Express, nie mieliśmy marki do zaoferowania. Teraz mamy.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *