Pierwszy Mercure w Albanii

W Tiranie otwarty został pierwszy hotel pod marką Mercure sieci Accor w Albanii.  Oferuje 64 pokoje i wnętrza ozdobione dziełami sztuki inspirowanymi lokalną kulturą,  a także restaurację Berat m.in. z wyborem albańskich win, sky bar widokiem na panoramę Tirany, basen na dachu i centrum konferencyjne na 120 gości. Położony jest w pobliżu jednej z najważniejszych […]

Czytaj dalej


Accor z nowymi otwarciami hoteli marek premium w regionie

Accor realizuje plan rozbudowy portfolio marek premium w Europie Środkowo-Wschodniej, ogłaszając premierę dwóch z nich Pullmana na Węgrzech i Swissôtel w Czarnogórze. Zlokalizowany w pobliżu Opery Narodowej w Budapeszcie, Pullman Budapest, jako pierwszy hotel tej marki premium w kraju przyjmie gości z końcem marca. Do ich dyspozycji będzie 136 pokoi w budynku, w którym dotychczas […]

Czytaj dalej


HR Group przejmuje butikową grupę hotelową Vagabond Club, rozszerzając swoje luksusowe portfolio

Sieć hotelowa HR Group (HRG) z siedzibą w Berlinie rozszerza swoje luksusowe portfolio poprzez przejęcie austriackiej grupy hoteli butikowych Vagabond Club, obejmującej cztery obiekty w Berlinie, Lipsku, Dreźnie i Wismarze. Sprzedającymi są Kerbler Private Foundation i Rupert Simoner, założyciel Vagabond Club, który pozycjonuje hotele jako nowoczesne hotele butikowe z infrastrukturą cyfrową. Ruslan Husry, dyrektor generalny […]

Czytaj dalej


W Czechach otwarto pierwszy ibis Styles

W Rožnovie Pod Radhoštěm w sercu regionu Morawskiego Wołoszczyzny otwarty został pierwszy hotel pod marką ibis Styles sieci Accor.  Motywem przewodnim designu jest inspiracja ludowymi wzorami znanymi z tradycyjnych tkanin w błękicie oraz hołd dla lokalnych sztuk i rzemiosł, prezentowanych m.in. w pobliskim Muzeum Wsi Beskidzkiej. Rožnov pod Radhoštěm położony w obrębie obszaru chronionego krajobrazu […]

Czytaj dalej


Marka TRIBE Accoru debiutuje na Węgrzech wraz z otwarciem ibis-TRIBE Budapest Stadium

TRIBE, jedna z najszybciej rozwijających się marek Accor w Europie, otwiera pierwszy hotel na Węgrzech w Budapeszcie. Nowo wybudowany obiekt, łączący marki ibis i TRIBE znajduje się w kompleksie Liberty, wielofunkcyjnym projekcie firmy WING. ibis & TRIBE Budapest Stadium oferuje gościom 332 pokoje, równo podzielone między dwie marki, kompleksowe udogodnienia z rozmaitymi punktami gastronomicznymi, a […]

Czytaj dalej


Dynamiczny rozwój Accor w Rumunii: 4 otwarte hotele w 2023 r., 5 ogłoszonych

Accor kontynuuje ekspansję w Rumunii, podkreślając zaangażowanie grupy w rozwój w Europie Środkowej i Wschodniej. Z czterema nowymi otarciami w 2023 roku i ogłoszeniem pięciu kolejnych hoteli na najbliższe lata, sieć zamierza zaznaczyć swoją obecność na lokalnej scenie, oferując dopasowane do potrzeb doświadczenia dla podróżujących zarówno w celach biznesowych, jak i rekreacyjnych. Rumunia jest jednym […]

Czytaj dalej


Marriott z umową na dwa pierwsze AC by Marriott w Czechach

Grupa Redstone podpisała z Marriott International umowę na uruchomienie dwóch hoteli pod marką AC by Marriott: 204-pokojowego obiektu w Ołomuńcu i 149-pokojowego w Pardubicach. Będą to pierwsze hotele działające pod tą marką w Czechach. Budynki będą częścią nowo przygotowywanych kompleksów wielofunkcyjnych centrów biznesowych i społecznych. Po ukończeniu będą jednymi z największych i najbardziej luksusowych w […]

Czytaj dalej


Courtyard by Marriott nowy design w Europie

Courtyard Berlin City Center jest pierwszym obiektem, który po gruntownym remoncie prezentuje nową koncepcję estetyczną European Spirit opracowaną dla sieci Courtyard by Marriott. Jednym z wyznaczników nowego podejścia do designu jest wykorzystywanie naturalnych materiałów i tkanin oraz niebanalnych dodatków. Jak opisuje sieć: „Celem jest stworzenie nowoczesnego, ponadczasowego i funkcjonalnego otoczenia w duchu współczesnego europejskiego stylu. Zadbano także o miejscowe akcenty, […]

Czytaj dalej


Choice Hotels chce kupić sieć Wyndham. Za 7,8 mld dolarów

Choice Hotels podał do publicznej wiadomości najnowszą ofertę zakupu sieci Wyndham, opiewającą na 7,8 miliarda dolarów w gotówce i akcjach, po tym jak ten drugi zdecydował się odejść od rozmów o fuzji, wstrzymując sześciomiesięczne dyskusje na temat stworzenia amerykańskiego giganta hoteli budżetowych.  Oferta Choice to 90 dolarów za akcję, w tym 49,50 dolarów w gotówce, […]

Czytaj dalej


Marriott z nową marką dostosowaną do konwersji Four Points Express by Sheraton

Sieć Marriott International ogłosiła wprowadzenie nowej marki kategorii midscale, Four Points Express by Sheraton, która rozwijana będzie w Europie, Azji i Afryce. Ta przyjazna konwersji marka została zaprojektowana, jak opisuje sieć „w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na niezawodne, ale przystępne cenowo hotele”. Marriott podpisał już listy intencyjne dotyczące przyszłych hoteli m.in. w Polsce. Four […]

Czytaj dalej