Sieć IHG zmienia nazwę, logo i porządkuje portfolio marek

Sieć IHG wkroczyła w 2021 rok odświeżając swój brand i dodając do nazwy: Hotels & Resorts, co ma jeszcze bardziej odzwierciedlać misję firmy True Hospitality for Good (Prawdziwa gościnność dla wspólnego dobra). Portfolio brandów hotelowych podzielone zostało na cztery kolekcje: Luxury & Lifestyle m.in. z Intercontinental i Indigo, Premium z Crowne Plaza i voco, Essentials […]

Czytaj dalej


Accor uruchamia stronę Apartments & Villas

Accor uruchomił stronę internetową Apartments & Villas, poświęconą wynajmowaniu prywatnych rezydencji, apartamentów, willi i domów. Oferta dostępna jest już w ponad 350 miejscach na świecie. Witryna Apartments & Villas udostępnia ponad 50 tys. apartamentów, willi i domków operujących pod 15 markami z portfolio Accor (w tym Adagio, Mantra i Hyde Living). Oferuje także prywatne rezydencje […]

Czytaj dalej


Amerykański Kongres chce wesprzeć branżę HORECA kwotą 228 miliardów dolarów

Grupa amerykańskich kongresmenów reprezentujących zarówno partie republikańską, jak i demokratyczną, zgłosiła projekt wartego ok. 908 miliardów dolarów pakietu dla gospodarki na czas epidemii. Branży hotelowej i gastronomicznej mają przypaść 228 miliardy dolarów. Według zamierzeń kongresmenów plan pomocowy miałby sfinansować działania najbardziej dotkniętej części gospodarki do 31 marca, gdyż część wcześniej przewidzianych narzędzi kończy ważność z […]

Czytaj dalej


Intercontinental Warszawa czołowym hotelem w Polsce w World Travel Awards

Ogłoszono wyniki plebiscytu World Travel Awards, nazywanego Oscarami branży turystycznej. W Polsce czołowym hotelem (Poland’s Leading Hotel) wybrany został InterContinental, po raz czwarty w ciągu ostatnich pięciu lat. W kategorii Leading Boutique Hotel wygrał Modrzewie Park Hotel ze Szczawnicy, Leading Family Hotel – Bania Thermal & Ski z Białki Tatrzańskiej, a Leading Serviced Apartament – […]

Czytaj dalej


Nowa marka Radisson Individuals – dla hoteli niezależnych i lokalnych sieci

Sieć Radisson Hotel Group ogłosiła wprowadzenie nowej marki – Radisson Individuals. To marka konwersyjna, która oferuje niezależnym hotelom oraz lokalnym sieciom wejście na globalną platformę Radisson Hotel Group, łącząc korzyści z rozpoznawalności i doświadczenia sieci z możliwością zachowania własnej tożsamości. To marka dla hoteli, które mają udokumentowaną liczbę zadowolonych gości. Hotele Radisson Individuals są wybierane […]

Czytaj dalej


Naruszenie bezpieczeństwa danych w Airbnb?

Czytelnicy informują nas, że po zalogowaniu się do kont administratorów mogą uzyskać dostęp do kont innych, całkowicie obcych użytkowników, danych ich gości, korespondencji, a także szczegółów dotyczących apartamentów w tym kodów do drzwi. Jeśli sytuacja się potwierdzi, stanowić będzie krytyczne naruszenie ochrony danych i bezpieczeństwa użytkowników. O problemach tych poza naszymi czytelnikami, informują też wpisy […]

Czytaj dalej


Czy Accor połączy się z IHG?

Accor bada możliwość połączenia z siecią InterContinental Hotels (IHG) – informuje francuski dziennik Le Figaro. Byłaby to największa fuzja od czasów połączenia Starwooda z Marriottem, a nowa sieć stałaby się największą na świecie. Gdyby Accor i IHG miały się połączyć, utworzyłyby największą na świecie grupę hotelową, nawet większą niż Marriott. Połączona grupa hotelowa miałaby ponad […]

Czytaj dalej


Brytyjski rząd dopłaci do posiłków w restauracjach

Goście brytyjskich restauracji zapłacą w sierpniu tylko połowę rachunku za posiłki w restauracjach, resztę dopłaci rząd. To najnowszy program brytyjskiego gabinetu, którego celem jest zachęcenie konsumentów do powrotu do kawiarni, pubów i restauracji, a także pomoc sektorowi który ucierpiał wskutek pandemii koronawirusa. Akcja obowiązuje w lokalach które zgłosiły się do programu i obowiązuje w poniedziałki, wtorki […]

Czytaj dalej