Ambasadorzy kampanii Mercure „Approved by locals”

Joanna Chwastek-Pluta, dyrektor Mercure Kraków Fabryczna City, i Krystian Kotlarski, zastępca dyrektora Mercure Warszawa Grand zostali polskimi ambasadorami nowej kampanii wizerunkowej marki Mercure „Approved by locals” (zatwierdzone przez lokalsów). W ramach kampanii ambasadorzy marki z Polski, Niemiec i Wielkiej Brytanii zachęcają podróżnych do eksploracji wybranych kierunków, spoglądając oczami lokalnych społeczności.

Celem kampanii jest pokazanie kolorytu i wyjątkowości wybranych miejsc z perspektywy lokalsów, ze wskazaniem także na nieoczywiste i nietypowe atrakcje dla turystów z całego świata. – Atrakcje z przewodników turystycznych z łatwością znaleźć może każdy. Jednak Mercure, zgodnie z przyjętą strategią, w swoim programie i nowej kampanii idzie o krok dalej – tłumaczy Patrycja Matyjaszczyk, brand manager Mercure & Handwritten Collection w regionie DACH (kraje niemieckojęzyczne), Eastern Europe i New East w Accor. – Filozofią marki jest połączenie doświadczeń hotelowych z klimatem miejsca, które odwiedzają. Dzięki poradom, inspiracjom i wskazówkom naszych zespołów każdy może odkryć nawet znane kierunki na nowo, zyskując dodatkową frajdę z podróży i pobytu w hotelu. Pod hasłem „Approved by locals” w czołowych mediach od początku września ukazują się materiały promujące wybrane kierunki i lokalną turystykę z wykorzystaniem miejscowej kultury, tradycji, zwyczajów czy folkloru. Ambasadorzy programu nie tylko opowiadają czytelnikom, w jaki sposób hotele Mercure otwierają się na otaczające społeczności i oferują gościom autentyczne doświadczenie miejscowej kultury, lecz także dzielą się własnym spojrzeniem na ideę wolnego podróżowania, którego istota polega na odkrywaniu tego, co lokalne. – Mercure to marka stawiająca na lokalność i wysoką jakość produktów pochodzenia regionalnego oraz na działania mające na celu integrowanie się z otaczającą społecznością. Taki też jest Hotel Mercure Kraków Fabryczna City – mówi Joanna Chwastek-Pluta, dyrektor generalna Mercure Kraków Fabryczna City. – Każdego dnia wraz z zespołem staram się przybliżać gościom nasz wciąż nieodkryty zakątek Krakowa. Wystrojem wnętrz, a także smakiem miejscowych potraw opowiadamy im historię dawnej fabryki, na której terenie mieści się hotel.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *