Marriott z nową marką dostosowaną do konwersji Four Points Express by Sheraton   ŚWIAT

Sieć Marriott International ogłosiła wprowadzenie nowej marki kategorii midscale, Four Points Express by Sheraton, która rozwijana będzie w Europie, Azji i Afryce. Ta przyjazna konwersji marka została zaprojektowana, jak opisuje sieć "w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na niezawodne, ale przystępne cenowo hotele". Marriott podpisał już listy intencyjne dotyczące przyszłych hoteli m.in. w Polsce.

Four Points Express by Sheraton zaoferować ma inwestorom elastyczne standardy, konkurencyjne warunki z niższą i uproszczoną opłatą afiliacyjną oraz opłacalny model projektowania operacyjnego. Hotele działające pod tą marką będą również korzystać z systemów dystrybucji Marriott International i programu lojalnościowego Marriott Bonvoy.

 Marriott szacuje, że w regionie EMEA działa około pół miliona hoteli należących do tego segmentu – wiele z nich może być gotowych do konwersji na nową markę.

Pierwszy obiekt pod marką Four Points Express by Sheraton zostanie otwarty jeszcze w tym roku w Turcji, sieć ma już podpisane umowy na koleje hotele w Turcji i Wielkiej Brytanii oraz listy intencyjne dotyczące przyszłych hoteli na rynkach takich jak Polska, Belgia i Wielka Brytania.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *