Personalia   PERSONALIA

Michał Grobelny dyrektorem generalnym hotelu Radisson Blu w Ostródzie

Nowym dyrektorem generalnym hotelu Radisson Blu Resort & Conference Center w Ostródzie został Michał Grobelny, związany z siecią Radisson od ponad 20 lat. Zastąpił Adama Pruszkowskiego, który wprowadził hotel na rynek w lutym tego roku. Michał Grobelny karierę hotelarską rozpoczął w 2002 r. w hotelu Radisson SAS Warszawa, który obecnie jest flagowym obiektem sieci pod marką Radisson Collection. Pracował tam jako food & beverage manager, następnie pełnił tę samą funkcję w hotelu sieci we Wrocławiu, a od 2012 r. pracował jako food & drinks manager w Radisson Blu Sobieski w Warszawie. W ciągu ostatnich 10 lat zarządzał różnymi obiektami Radisson Hotel Group w Moskwie i Petersburgu. – Niedawno otwarty Radisson Blu Resort w Ostródzie jest wyjątkowym obiektem na mapie Mazur. Cieszę się, że po kilku latach pracy za granicą mam okazję wrócić do Polski i prowadzić świeży obiekt sieci Radisson Hotel Group. Hotelarstwo w Polsce zawsze było na wysokim poziomie, dlatego wraz z moim zespołem, chcemy kontynuować tę tradycję oraz ze zrozumieniem wsłuchiwać się w potrzeby naszych gości – mówi Michał Grobelny.

Angelika Ziemianin dyrektor generalną Grand Hotelu Łódź

Związana z siecią Likus Hotele & Restaurants od siedmiu lat Agnieszka Ziemianin jest dyrektor generalną Grand Hotelu Łódź, który po czteroletnim generalnym remoncie otwiera się z początkiem przyszłego roku. Z hotelarstwem związana jest od 10 lat. Zaczynała w dziale recepcji hotelu Novotel Wrocław City, potem pracowała w dziale obsługi klienta Apartamentów Sky Tower we Wrocławiu. Od 2016 r. związana jest z siecią Likus Hotels & Restaurants, najpierw jako recepcjonistka we wrocławskim 5-gwiazdkowym Monopolu. W 2017 r. została managerem Grand Hotelu Łódź do jego zamknięcia w 2019 r. Następnie przeszła do hotelu Warszawa na stanowisko sales managera. Otwarty w 1888 r. Grand Hotel po generalnym remoncie ma ponownie stać się jedną z wizytówek Łodzi. Zaoferuje 153 pokoje i apartamenty od 35 do 140 m kw., restauracje Malinowa i Szóstka, przestrzeń eventową o powierzchni 314 m kw. z balkonem i 94-metrowym foyer powstałą po odnowieniu na tyłach hotelu sceny byłego Teatru 7.15 oraz strefę SPA & wellness w podziemiu m.in. z basenem i czterema gabinetami.

Ewa Słodczyk dyrektorem hotelu M23 w Katowicach

Ewa Słodczyk objęła stanowisko dyrektora generalnego katowickiego hotelu M23, którego otwarcie zapowiadane jest do końca roku. Z branżą hotelarską związana jest od 13 lat. W latach 2010-2013 była kierownikiem sprzedaży i marketingu hotelu Qubus Katowice, potem marketing managerem hotelu Villa Verde Congres & SPA w Zawierciu, kierownikiem marketingu w Centuria Hotel & Natural SPA w Ogrodzieńcu (woj. śląskie), gdzie w 2017 r. awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora generalnego. Od 2022 r. zarządzała obiektem Scandinavia Resort Zator (woj. małopolskie) w pobliżu Energylandii i wprowadziła ten obiekt do Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. M23 to butikowy hotel 4-gwiazdkowy z 42 pokojami tematycznymi, restauracją, pubem, salami konferencyjnymi i strefą SPA & wellness. Powstaje w zrewitalizowanej kamienicy w centrum Katowic przy ul. Mariackiej i nowo dobudowanej części na jej tyłach.

Aleksandra Styrna dyrektor generalną Sanssouci Hotel & Spa Karpacz MGallery

Dyrektor generalną Sanssouci MGallery w Karpaczu, który otwarty ma zostać na początku przyszłego roku, jest Aleksandra Styrna. Z hotelarstwem związana jest od 11 lat. Zaczynała w recepcji hotelu Księżyc w Świebodzicach koło Wałbrzycha. W 2015 r. przeszła do nowo otwartego 5-gwiazdkowego Hotelu SPA Dr Irena Eris w Polanicy-Zdroju, gdzie pokonała drogę od recepcji przez działy rezerwacji, marketingu po stanowisko dyrektora operacyjnego hotelu. W 2019 r. została dyrektor generalną Hotelu SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie, a w 2022 r. – przygotowywanego wówczas do otwarcia obiektu Pieniny Grand, należącego Grupy Thermaleo & Uzdrowisko Szczawnica. 5-gwiazdkowy Sanssouci Hotel & Spa Karpacz MGallery zaoferuje 109 pokoi w historycznym budynku, kupionym w 2021 r. przez Artura Kozieję, rozbudowanym o nowe skrzydło. W zabytkowej części znajdą się: 68 pokoi, restauracja, lobby bar, SPA Lava e Sal, basen i sala konferencyjna, a w nowym skrzydle 41 apartamentów.

Barbara Pawliczuk dyrektorem Hamptona by Hilton Olsztyn

Barbara Pawliczuk, dotychczasowa kierownik sprzedaży i marketingu zarządzanego przez VHM Hotel Management hotelu Hampton by Hilton Olsztyn, awansowała na stanowisko dyrektora generalnego tego obiektu. Z branżą hotelarsko-turystyczną związana jest od ponad 30 lat. Pracowała w Biurze Turystyki Młodzieżowej Juwentur w Olsztynie i Biurze Turystyki Motorowej PZM. Odpowiadała za dział turystyki krajowej w Biurze Podróży Traveland wchodzącym w skład Grupy Anders. W latach 2007-2012 była dyrektorem marketingu i sprzedaży hotelu Zamek Ryn, należącego do Grupy Anders, a jednocześnie odpowiadała za organizację sprzedaży i promocję pozostałych obiektów wchodzących w skład grupy. Przez kolejne dwa lata była dyrektorem ds. marketingu i sprzedaży rzeszowskich hoteli: 5-gwiazdkowego Bristol Tradition & Luxury i 4-gwiazdkowego Grand Hotel Rzeszów. W 2014 r. została dyrektor generalną otwieranego Herbarium Hotel & Spa w Chomiąży Szlacheckiej k. Bydgoszczy, a rok później hotelu Masuria w Worlinach. Następnie odpowiadała za sprzedaż i marketing Pałacu Mortęgi na Mazurach. W 2020 r. objęła stanowisko kierownika sprzedaży olsztyńskiego Hamptona, który otwarty został w 2021 r.

Aneta Olechno – powstającego hotelu Glar

Anna Olechno, dotychczasowa dyrektor Hamptona by Hilton Olsztyn, objęła zarządzanie w innym obiekcie zarządzanym przez VHM Hotel Management – przygotowywanym do otwarcia hotelu Glar nad Jeziorem Warnowskim w Wisełce koło Międzyzdrojów. Z branżą hotelarską związana jest od 13 lat. W latach 2010-2012 pracowała w sieci Qubus Hotel, najpierw jako zastępca dyrektora Qubus Hotel Gdańsk, a później dyrektor Qubus Hotel Wrocław. W 2013 r. dołączyła do zespołu pre-openingowego Golden Tulip Residence Gdańsk i zarządzała operacyjnie obiektem na stanowisku zastępcy dyrektora przez kolejne sześć lat. Pod koniec 2019 r. została dyrektor generalną przygotowywanego do otwarcia Hamptona by Hilton Olsztyn, który ruszyć miał w połowie 2020 r., ale z powodu pandemii opóźnił start o rok. VHM Hotel Management podpisał z firmą Poręczenia Kredytowe, spółką córką fundacji Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej, umowę na zarządzanie powstającym hotelem Glar z 91 pokojami, centrum konferencyjno-szkoleniowym o pow. 300 m kw., restauracją, basenem i SPA jesienią tego roku. Otwarcie planowane jest w połowie 2024 r.

Mariusz Kaczmarski dyrektorem operacyjnym sieci Dobry Hotel na Polskę Centralną

Mariusz Kaczmarski, ostatnio dyrektor regionalny sieci Górskie Resorty na Karpacz, został dyrektorem operacyjnym sieci Dobry Hotel na Polskę Centralną z Warszawą, Poznaniem, Wrocławiem i Mikołajkami. Z hotelarstwem związany jest od 2006 r. Zaczynał w Irlandii, gdzie pracował w The Knightsbrook Hotel Spa & Golf Resort, Glenroyal Hotel & Leisure Club i The Killeshin Hotel Portlaoise. W 2009 r. powrócił do Polski i związał się z siecią Qubus Hotel, najpierw jako zastępca dyrektora hotelu w Gorzowie Wielkopolskim, a następnie dyrektor hotelu w Głogowie. W 2015 r. trafił do nowo powstającej sieci Q Hotels. Jako dyrektor Q Hotel Plus Kraków odpowiadał za jego otwarcie i wprowadzenie na rynek, a następnie w Q Hotel Plus Wrocław odpowiedzialny był za poprawę standardów pracy i procedur oraz bieżące zarządzanie obiektem. W 2017 r. został dyrektorem generalnym 5-gwiazdkowego Hotelu Spa Dr Irena Eris w Polanicy-Zdroju i jego prezesem. W tym samym roku został też finalistą konkursu na Hotelarza Roku w kategorii Hotelarz do 35. Roku Życia. W ub.r. przeszedł do sieci Górskie Resorty, gdzie został dyrektorem regionalnym Green Mountain Hotel i Five Season w Karpaczu oraz Osady Śnieżka w Łomnicy pod Karpaczem.

Patrycja Wojtas rooms division managerem w AC Hotel by Marriott Wrocław

Patrycja Wojtas, związana z hotelem AC by Marriott Wrocław od 2017 r., awansowała na nowo stworzone stanowisko rooms division managera. Zaczynała niedługo po otwarciu hotelu na stanowisku recepcjonistki. – Od samego początku bardzo wyróżniała się na tle pracowników poprzez swoje zaangażowanie, personalne podejście do gości, pracowitość. Ten talent musiał się rozwijać, więc stworzyłam stanowisko guest relations, żeby wykorzystać potencjał Patrycji w budowaniu relacji z gośćmi, bo zawsze była wizytówką naszego hotelu – tłumaczy Anna Jeton-Szotek, dyrektor generalna AC by Marriott Wrocław. Kolejnym krokiem był awans na stanowisko kierownika recepcji, na którym rozwijała się i szkoliła zdolności managerskie. – Po blisko dwóch latach na tym stanowisku uznałam, że jest już gotowa na kolejne wyzwania. Potrzebowałam wzmocnić komunikację między recepcją a służbą pięter i zmieniłam strukturę w organizacji, a Patrycja objęła stanowisko rooms division managera. Wierzę, że świetnie sobie poradzi i będzie to kolejna wartość w tworzeniu pięknych wspomnień naszych gości – mówi Anna Jeton-Szotek. Patrycja Wojtas jest absolwentką komunikacji i budowania wizerunku marki na Uniwersytecie Wrocławskim.

Barbara Stawiarska dyrektorem sprzedaży w Grupie Unirest

Barbara Stawiarska została dyrektorem sprzedaży w Grupie Unirest, będącej właścicielem pięciu hoteli pod markami sieci Hilton, w tym Hilton Garden Inn Radom, którego otwarcie planowane jest na marzec 2024 r. Z branżą hotelarską związana jest od 13 lat. Pierwsze doświadczenia hotelarskie zdobywała w Qubus Hotel Zielona Góra jako specjalista ds. sprzedaży i marketingu, a następnie w spółce Geovita. W 2013 r. została dyrektorem sprzedaży hotelu Best Western Airport Modlin, który wprowadziła pod tę markę. W 2016 r. objęła stanowisko kierownika sprzedaży biura sprzedaży w Warszawie zakopiańskiego kompleksu Nosalowy Dwór Resort & Spa. Ostatnie dwa lata spędziła w Anglii. Grupa Unirest, poza Hiltonem Garden Inn w Radomiu, jest też właścicielem hoteli DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center, Hampton by Hilton Kraków, Hampton by Hilton Oświęcim i Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa. Łącznie z Radomiem dysponują ponad 730 pokojami.

Linda Terzić kierownikiem ds. sprzedaży i marketingu w Arche Nałęczów Sanatorium Milicyjne

Linda Terzić objęła stanowisko kierownika ds. sprzedaży i marketingu w Arche Nałęczów Sanatorium Milicyjne, którego otwarcie planowane jest wiosną przyszłego roku. Kompleks będzie oferować 308 pokoi, dużą przestrzeń konferencyjną, cztery punkty gastronomiczne, przestrzeń rehabilitacyjną oraz strefę SPA & wellness. Linda Terzić z branżą hotelarsko- -turystyczną związana jest od kilkunastu lat. Wspólnie z obecnym dyrektorem generalnym Arche Nałęczów Sanatorium Milicyjne Arturem Trukawińskim pracowała nad otwarciem kompleksu konferencyjnego Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim. – Razem otwierając Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim, zdobyliśmy bezcenne doświadczenie i zrozumieliśmy, że nasza wspólna praca ma wielki potencjał – mówi Artur Trukawiński. – Dziś jestem pewien, że z Lindą Terzić otwarcie Arche Nałęczów Sanatorium Milicyjne będzie kolejnym sukcesem, opartym na naszej wzajemnej wiedzy i zaufaniu.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *