Dobry Hotel wprowadził H15 Boutique Hotel do Design Hotels sieci Marriott   INWESTYCJE

Grupa Dobry Hotel podpisała umowę afiliacyjną na wprowadzenie H15 Boutique Hotelu w Warszawie do sieci marketingowej Design Hotels, należącej do Marriott International. Hotel wejdzie tym samym również do programu lojalnościowego Marriott Bonvoy.



Design Hotels to założona w latach 90. sieć skupiająca niezależne, butikowe hotele, oferujące swoim gościom najwyższy standard obsługi, atrakcyjne lokalizacje oraz klimatyczne wnętrza, nawiązujące do sztuki i miejscowej historii. W 2011 r. większość udziałów kupiła w niej sieć Starwood, przejęta w 2015 roku przez Marriott International, który jest teraz 100-proc. udziałowcem sieci Design Hotels z centralą w Berlinie. DS skupia ponad 300 obiektów, z tego ok. 190 w Europie, a w Polsce hotel Galery69 w Dorotowie na Mazurach.


– To, czym szczególnie wyróżnia się hotel H15 Boutique, to indywidualnie zaprojektowane wszystkie pokoje i apartamenty, które zaskakują swoich gości unikalnością i wyjściem poza standardowe ramy, wszechobecna sztuka, doskonała kuchnia, komfort wypoczynku oraz nienaganny serwis – podkreśla Aleksandar Zivkovic, dyrektor H15 Boutique.


5-gwiazdkowy hotel H15 Boutique w XIX-wiecznej kamienicy przy ul. Poznańskiej oferuje 47 pokoi i apartamentów, restaurację Signature, serwującą autorską kuchnię, przestrzeń konferencyjno-eventową, w tym przeszklone patio o powierzchni 220 m kw. i salę historyczną o pow. 90 m kw., a także fitness. Łączy historyczne wnętrza z nowoczesną sztuką, w postaci autorskich kolaży Rity Zimmermann, które nadają hotelowi współczesny, oryginalny charakter. Dzieła wypełniające niemal każdą hotelową przestrzeń inspirowane są znanymi fotografiami.

– Wprowadzenie programu lojalnościowego Marriott Bonvoy w hotelu H15 Boutique to nowe otwarcie na gości ze świata, którzy często podróżują do stolicy Polski w celach turystycznych i biznesowych, zatrzymują się w naszym warszawskim obiekcie i chcą korzystać z tego globalnego, rozpoznawalnego programu lojalnościowego mówi Daniel Łukasiewicz, dyrektor zarządzający w Grupie Dobry Hotel. – Zależy nam, aby jeszcze bardziej zwiększyć popularność H15 Boutique i maksymalnie wykorzystać benefity współpracy z międzynarodową marką Design Hotels, należącą do Marriott International


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *