Są gwiazdki Michelin dla restauracji, będą klucze Michelin dla najbardziej wyjątkowych hoteli

Autor: Opr. PS

Twórcy Przewodnika Michelin stworzyli listę ponad 5 tys. rekomendowanych hoteli i obiektów noclegowych na całym świecie. Na potrzeby tej selekcji twórcy przewodnika stworzyli specjalne wyróżnienie – klucz Michelin, przyznawany miejscom oferującym najbardziej wyjątkowe doświadczenia hotelowe. Pierwsze obiekty otrzymają klucz Michelin w 2024 r. Już obecnie goście mogą zarezerwować nocleg w rekomendowanych obiektach. Wśród nich są hotele z Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia i Łodzi oraz Galery 69 z Mazur, w tym wszystkie siedem sieci Puro Hotels.

Tak jak w przypadku restauracji, w Przewodniku Michelin znajdą się niezależne rekomendacje hoteli, które mogą same w sobie stanowić cel podróży. Pięć kryteriów, trz y cele W odpowiedzi na obecne tendencje do standaryzacji miejsc noclegowych pod względem designu czy wystroju wnętrza Przewodnik Michelin rekomenduje podróżnym hotele, które wyróżniają się w takich aspektach jak: architektura, profesjonalny zespół, wyjątkowy charakter. Wybór miejsc, które znalazły się w zestawieniu, opiera się na pięciu kluczowych kryteriach: 1. lokalizacja, która sama w sobie stanowi atrakcję turystyczną; 2. doskonały wystrój wnętrz i projekt architektoniczny; 3. niepowtarzalne atmosfera i charakter miejsca; 4. najwyższa jakość obsługi gości i ich komfort podczas pobytu; 5. spójność między poziomem doświadczenia a zapłaconą ceną.

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *