Transhotel rozpoczyna letnią kampanię „Here Comes The Sun”

Kampania promuje ofertę ponad 10 000 hoteli wakacyjnych już od 10€ za osobę za noc i bezpłatny pobyt dzieci


Transhotel, globalny dostawca usług turystycznych, rozpoczął letnią kampanię “Here Comes The Sun”, która ma na celu przybliżenie biurom podróży z całego świata bogatego portfolio ponad 10 000 hoteli wakacyjnych dostępnych w TOR System Advanced, platformie rezerwacji hotelowych on-line firmy Transhotel.


Oferta wakacyjna zawiera szeroki wachlarz obiektów, od hoteli, poprzez apartamenty do domków położonych w najlepszych miejscowościach wypoczynkowych na całym świecie, blisko plaży i pełnych słońca. Poza tym, klienci mogą rezerwować noclegi w miejscowościach idealnych dla turystyki kulturalnej lub górskiej, dzięki szerokiej ofercie, można zaspokoić różne rodzaje potrzeb. Agenci, mają dostęp do bardzo konkurencyjnych cen, już od 10€ za osobę za noc, a także do specjalnych promocji jak dzieci gratis lub noclegi gratis. W zależności od upodobań, można rezerwować same noclegi lub z wybranym schematem wyżywienia.


Marcos Franco, dyrektor działu Marketingu i Komunikacji Transhotelu mówi “ponieważ Transhotel oferuje szeroką i konkurencyjną gamę produktów wakacyjnych, postanowiliśmy przybliżyć tę ofertę agentom i uruchomiliśmy kampanię, która ma na celu ułatwienie sprzedaży w najważniejszych destynacjach wakacyjnych na całym świecie”. Trzeba też pamiętać, że poza hotelami, Transhotel umożliwia rezerwacje innych usług, które mogą idealnie zaspokoić potrzeby turystów, np. transfery, wycieczki, atrakcje, pokazy, bilety do parków tematycznych, wynajem samochodów, a nawet rezerwacje lotnicze.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *