Accor wprowadza usługę Wi-Fi for ALL dla gości i hotelarzy

Accor wprowadza innowacyjną usługę Wi-Fi for ALL zintegrowaną z programem lojalnościowym Accor Live Limitless, która ma zapewnić łączności premium gościom w sieci Accor i poza nią. 

Wi-Fi for ALL, opracowane przez Accor we współpracy z Airangel, jest rozwiązaniem wprowadzającym szybki, darmowy i bezpieczny portal, który zapewnia gościom połączenie Wi-Fi premium w każdym uczestniczącym w programie hotelu. Nowe rozwiązanie jest nie tylko usługą o lepszej łączności, jego integracja z programem lojalnościowym Accor Live Limitless wiąże się z dodatkowymi korzyściami, które umożliwić mają hotelarzom łatwe zarządzanie swoimi sieciami, a gościom zapewnić wyższą przepustowość oraz natychmiastowy dostęp do spersonalizowanych ofert, wzmacniając więź między hotelami a ich gośćmi. 

Wi-Fi for ALL wykracza poza tradycyjne rozwiązania Wi-Fi w hotelach, natychmiast rozpoznając członków programu ALL i zapewniając szybszą prędkość, priorytetowe połączenie z siecią i przyjazny dla użytkownika, wielojęzyczny portal. Funkcja roamingu „witaj z powrotem” zapewnia ​​członkom ALL automatyczne podłączanie do sieci, umożliwiając powracającym gościom natychmiastowe połączenie bez potrzeby ponownej rejestracji.

Accor spodziewa się po wprowadzeniu tej usługi, że dobrej jakości, stabilne Wi-Fi przekładać się będzie na pozytywne recenzje i wyższe oceny, sprawiając, że jej hotele będą liderami w dostarczaniu łączności najwyższej klasy, a oferowanie szybszej przepustowości skłoni gości do dołączania do programu lojalnościowego Accor, dzięki czemu mogą skorzystać z dodatkowych benefitów, planując pobyty w hotelach grupy. 

Wi-Fi for ALL ma przynieść korzyści także hotelom, które są objęte tą usługą. Wybór specjalistycznego partnera Airangel ma zapewnić łatwą integrację z istniejącą infrastrukturą poprzez kilka rozwiązań dostosowanych do konkretnych potrzeb uczestniczącego hotelu, zapewniając płynne wdrożenie.

Jako narzędzie oparte na danych, Wi-Fi for ALL otwiera przed branąż hotelarską nowe możliwości. Dane o preferencjach gości, z jednoczesnym poszanowaniem prywatności oraz najwyższymi standardami bezpieczeństwa, otwierają drzwi dla ukierunkowanych kampanii marketingowych, wysokiej jakości client service oraz zwiększonych możliwości sprzedaży dodatkowej. Platforma służy również jako bezpośredni kanał do promocji usług hotelowych, wydarzeń i ekskluzywnych ofert, w pełni dostosowując się do członków programu lojalnościowego. 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *