Coca-Cola HBC Polska wprowadza do oferty markę Three Cents dla branży HoReCa

Z myślą o branży HoReCa, Coca-Cola HBC Polska rozbudowuje swoje portfolio o nowe, ultra-premium miksery Three Cents. Produkty Three Cents uzupełniają rozwijającą się w ramach portfolio firmy kategorię napojów gazowanych dla dorosłych w ciągu ostatniego roku jej wartość rynkowa w Polsce urosła o 13 proc.

Three Cents to rzemieślnicze miksery o naturalnym smakach i aromatach oraz unikatowemu poziomowi nagazowania stworzone przez barmanów dla barmanów. Wprowadzono je już w 36 krajach. Coca-Cola HBC zakupiła markę Three Cents w 2022 r. i od tej pory stopniowo wprowadzała ją do portfolio na kolejnych rynkach, gdzie prowadzi swoją działalność. W Polsce firma rozpoczyna sprzedaż mikserów Three Cents od 1 lutego z ofertą 10 różnych smaków. Już wkrótce będzie można je znaleźć w najbardziej prestiżowych hotelach, restauracjach i koktajl barach w Warszawie oraz Krakowie, a w miarę rozwoju marki także w innych polskich miastach.

– Cieszę się, że kolejny rok z rzędu możemy otworzyć, ogłaszając nową markę w naszym portfolio. Chcemy odpowiadać na potrzeby konsumentów i klientów, oferując napoje na każdą porę dnia i każdą okazję, ale także na potrzeby profesjonalistów, dostarczając im rozwiązania, które pozwolą im jeszcze szerzej rozwinąć skrzydła w sztuce miksologii. Jestem przekonana, że Three Cents jest właśnie takim narzędziem i wierzę, że te ultra-premium miksery zyskają także uznanie barmanów i konsumentów w Polscemówi Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie

Według firmy, Polacy coraz chętniej szukają innowacji i ciekawych połączeń smakowych, co pozytywnie wpływa na rozwijającą się kulturę miksologii. Poza nowościami i wysoką jakością, konsumenci coraz częściej zwracają uwagę także na skład produktu, poszukując w nim naturalnych składników. Nowe produkty w portfolio Coca-Cola HBC mają być odpowiedzią na te trendy – ultra-premium miksery Three Cents powstają bez użycia konserwantów i sztucznych barwników, a ich szeroka gama smaków tworzona jest na bazie ziół i owoców.

– Robimy co w naszej mocy, aby tworzyć innowacyjne i wysokiej jakości produkty, które będą inspirować i zaspokajać potrzeby zarówno profesjonalistów, jak i konsumentów. Dlatego bardzo się cieszymy, że Three Cents dołącza do portfolio Coca-Cola HBC także w Polsce i możemy współpracować z wiodącą firmą w branży napojowej – mówi George Bagos, dyrektor generalny i jeden z założycieli Three Cents.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *