Rusza kampania wizerunkowa Scandic w Polsce

Grupa Hotelowa Scandic w Polsce inauguruje właśnie kampanię wizerunkową, w ramach której przewidziano m.in. działania media relations, eventy oraz kampanie reklamowe w internecie.  Planowane w ramach kampanii działania komunikacyjne będą prowadzone w mediach lifestyle’owych, marketingowych, ekologicznych oraz lokalnych. Jedno z haseł widniejących na internetowych bannerach, „Rodzinnie, aktywnie i na luzie”, zachęca do korzystania z usług hoteli w letnie weekendy. Przed zaplanowaniem rodzinnego wypoczynku warto bowiem wiedzieć, że w hotelach Scandic gośćmi VIP są właśnie dzieci – hotel nie tylko oferuje przestronne pokoje, dostosowane do potrzeb rodziny, ale zapewnia także specjalne kąciki zabaw, a nawet atrakcyjne menu, stworzone w oparciu o zasady zdrowego żywienia Jamie Oliviera.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *