Sprzedaż usług dodatkowych w hotelu

Niemal 30 hotelarzy z całej Polski, właścicieli, dyrektorów i kierowników hoteli o zróżnicowanym standardzie i wielkości, chcących lepiej poznać mechanizmy efektywnego prowadzenia obiektów hotelarskich, wzięło udział w ostatnim w tym półroczu seminarium zorganizowanym w ramach Akademii Hotelarza. Tym razem nasze spotkanie poświęcone było sprzedaży usług dodatkowych w hotelu – gastronomii, konferencji oraz SPA. Elżbieta Nitsze, dyrektor grupy hoteli Elbest przedstawiła własne sprawdzone sposoby zintensyfikowania sprzedaży konferencji w hotelach. Omówiła między innymi najnowsze metody wsparcia promocji niestandardowymi narzędziami marketingowymi czy założenia ważne przy opracowywaniu oferty produktowej.

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

7 komentarzy do “Sprzedaż usług dodatkowych w hotelu

  1. warto było się wybrać, szczególnie blok Pana Marcina Szakoły z Campanila otworzył mi oczy na wiele możliwości lepszej organizacji pracy moich pracowników.
    Warto, żebyście pomyśleli o zorganizowaniu takiego szkolenia poświęconego wyłącznie temu tematowi. Ja z góry się na nie pisze:-)

  2. wszystko byłoby świetnie, gdyby nie pewna szczególnie wesoła pani która za punkt honoru uznała skomentowanie każdego zdania wypowiadanego przez prelegentów. Była niesamowicie irytująca a po reakcji sali wnoszę, że nie będę odosobniony w tej ocenie.
    Poza tym OK, trzeba przyznać, że szkolenia Hotelarza są najlepsze na rynku.

      • Szanowna Pani,
        terminarz szkoleń na sezon jesienny ogłosimy pod koniec lipca na stronie Akademii – http://www.akademiahotelarza.com

        Obecnie wspólnie z naszymi partnerami pracujemy nad tym, aby zakres tematyczny szkoleń był odzwierciedleniem najbardziej aktualnych potrzeb branży i trendów z krajowego i światowego rynku hotelowego.

        Pozdrawiam

        Krzysztof Gonciarek

  3. Zawsze warto podwyższać swoje umiejętności i kompetencje. A nie jest tajemnicą, że akademia robi najlepsze szkolenia na tym naszym marnym rynku. Zresztą skoro istnieje już od tylu lat a w szkoelniach uczestniczyło podobno już ponad 1500 hotelarzy, to najlepiej świadczy o tym, że jednak warto:-)

    • Szanowni Państwo,

      z przyjemnością informuję, że przygotowaliśmy już jesienny plan seminariów Akademii Hotelarza. Zapraszam do zapoznania się i rezerwowania udziału w ramach wakacyjnej promocji
      http://www.akademiahotelarza.com


      Krzysztof Gonciarek

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *