Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne






O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » Bez kategorii, Najnowsze Informacje (1), NASZE SZKOLENIA » Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników


Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku pracy. Jak zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników, oraz jak optymalizować koszty, by pracownicy na tym nie ucierpieli – temu poświęcone było pierwsze z tegorocznych seminariów w ramach Akademii Hotelarza, które odbyło się w czwartek 15 lutego w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie.



Ekspertem prowadzącym spotkanie był Maciej Knyrek, dyrektor generalny AC by Marriott Wrocław, specjalista związany z hotelarstwem od 1992 roku, który w swojej karierze kierował już m.in. hotelami Holiday Inn (w tym po zmianie marki na Scandic) we Wrocławiu, czy Best Western Plus w Brzegu.

Podczas pierwszej części seminarium Maciej omówił tematy związane m.in. z rolą wizerunku hotelu jako pracodawcy, metodami utrzymania najlepszych pracowników przy coraz mocniejszej presji wynagrodzeń, oraz kompetencjami na poszczególnych stanowiskach w hotelu a kompetencje działów hotelu.

Podczas części popołudniowej poruszano zagadnienia związane z zasadami wynagradzania na poszczególnych stanowiskach stosowanych przez sieciowe i niezależne hotele w Polsce,  zarządzaniem w środowisku wielokulturowym, oraz metodami tworzenia systemów premiowych.

W ankietach poszkoleniowych uczestnicy bardzo wysoko ocenili zarówno zakres tematyczny szkolenia, jak i użyteczność otrzymanej wiedzy.

Z harmonogramem kolejnych szkoleń w ramach Akademii Hotelarza można się zapoznać tu www.akademia-hotelarza.pl

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Jacek Florczuk dyrektorem Hamptona by Hilton Gdańsk Oliwa

Jacek Florczuk, ostatnio dyrektor gastronomii w Doubletree by Hilton Warszawa, został dyrektorem generalnym hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa. Zastąpił Magdalenę Suligę, która została dyrektorem (...)

Najnowszy „Hotelarz” w opakowaniu zastępczym :)

Na okładce najnowszego „Hotelarza” laureat naszego konkursu „Hotel z Pomysłem 2018″. Który hotel zdobył to prestiżowe wyróżnienie nasi Czytelnicy przekonają się już niebawem. O czym (...)

Pracujwhoreca.pl – nowy serwis dla branży hotelowej i gastronomicznej

Największym problemem branży Horeca, co potwierdzają na każdym kroku inwestorzy, właściciele i managerowie hoteli i restauracji, jest brak pracowników – od najwyższego do najniższego szczebla.  (...)

Ruszył ibis Poznań Centrum pod jednym dachem z Novotelem

Zakończył się trzyletni proces modernizacji hotelu Novotel  Poznań Centrum, w wyniku którego w tym samym budynku otwarty został na sześciu niższych piętrach ibis Poznań Centrum (...)

Stowarzyszenie najlepszych dyrektorów

Europejskie Stowarzyszenie Dyrektorów Hoteli to organizacja skupiająca ponad 400 dyrektorów, prezesów i operatorów najlepszych hoteli 5- i 4-gwiazdkowych. Z Polski jest tylko jeden – Paweł (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA