Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


HOTELARZ » Bez kategorii, Najnowsze Informacje (1), NASZE SZKOLENIA » Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników


Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku pracy. Jak zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników, oraz jak optymalizować koszty, by pracownicy na tym nie ucierpieli – temu poświęcone było pierwsze z tegorocznych seminariów w ramach Akademii Hotelarza, które odbyło się w czwartek 15 lutego w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie.



Ekspertem prowadzącym spotkanie był Maciej Knyrek, dyrektor generalny AC by Marriott Wrocław, specjalista związany z hotelarstwem od 1992 roku, który w swojej karierze kierował już m.in. hotelami Holiday Inn (w tym po zmianie marki na Scandic) we Wrocławiu, czy Best Western Plus w Brzegu.

Podczas pierwszej części seminarium Maciej omówił tematy związane m.in. z rolą wizerunku hotelu jako pracodawcy, metodami utrzymania najlepszych pracowników przy coraz mocniejszej presji wynagrodzeń, oraz kompetencjami na poszczególnych stanowiskach w hotelu a kompetencje działów hotelu.

Podczas części popołudniowej poruszano zagadnienia związane z zasadami wynagradzania na poszczególnych stanowiskach stosowanych przez sieciowe i niezależne hotele w Polsce,  zarządzaniem w środowisku wielokulturowym, oraz metodami tworzenia systemów premiowych.

W ankietach poszkoleniowych uczestnicy bardzo wysoko ocenili zarówno zakres tematyczny szkolenia, jak i użyteczność otrzymanej wiedzy.

Z harmonogramem kolejnych szkoleń w ramach Akademii Hotelarza można się zapoznać tu www.akademia-hotelarza.pl

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Pergo Sponsorem Złotym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Firma Pergo, wiodący producent podłóg, została złotym sponsorem organizowanej przez wydawcę miesięcznika „Hotelarz” konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019, która odbędzie się 30 maja w (...)

Goście potajemnie nagrywani w hotelowych pokojach

Ponad 1600 osób zostało potajemnie sfilmowanych w swoich pokojach w 30 hotelach w dziesięciu różnych miastach Korei Południowej. Kamery zostały zainstalowane w gniazdkach i uchwytach (...)

Wkrótce premiera Raportu z Rynku HoReCa 2019

Podczas targów EuroGastro i WorldHotel, które odbędą się w dniach 27-29 marca br. w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie, swoją premierę będzie miał „Raport z (...)

Moxy wchodzi do Lublina

Sieć Marriott International podpisała umowę franczyzową na otwarcie w 2022 r. hotelu pod marką Moxy ze 120 pokojami w Lublinie przy ul. 1 Maja. Inwestorem (...)

Zarządzanie hotelową recepcją w Akademii Hotelarza

To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-03-12 MANAGER RESTAURACJI Śródmieście
  2019-03-11 Kelnerka Gubin
  2019-03-13 Specjalista ds. Sprzedaży Uniejów
  2019-03-11 Manager ds. Marketingu Kraków
  2019-03-19 Kierownik ds. Marketingu Gdańsk
  2019-03-11 KUCHARZ Moszna
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA